Beantwoorden
kris75
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

Netflix factureren via Telenet: werkt dat?

Hallo!

Ik zag dat de combinatie Netflix en Streamz+ enkele euro korting per maand oplevert als je je Netflix account koppelt aan je Telenet account. Maar hoe verloopt dat praktisch? Ik zie in "Mijn Telenet" wel een knop om te activeren, maar vooraleer ik hier op klik, zou ik toch een paar dingen willen weten:

  • bij mijn huidig Netflix account betaal ik op de 22e van de maand. De telenet factuur komt op de 7e. Hoe vermijd ik een dubbele Netflix factuur?
  • ik heb nog geen nieuwe TV Box (ik wil mijn opnames nog niet kwijt). Kan ik dan Netflix gewoon blijven kijken via de Chromecast? Ik neem aan van wel?
  • wat is jullie ervaring bij de facturering? Verloopt het proces vlot zonder misverstanden of foutmeldingen?

Alvast bedankt voor jullie input!

 

0 Likes
3 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Netflix factureren via Telenet: werkt dat?

Er start een nieuwe overeenkomst want je betaald aan telenet

Op de digicorder zit ook Netflix op

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netflix factureren via Telenet: werkt dat?

@kris75 

Je account blijft eigenlijk hetzelfde dus je betaling wordt omgezet. Moest je nog in een lopende facturatie zitten dan moet je die nog wel betalen en dan betaal je erna rechtstreeks aan Netflix via je Telenet factuur. Je login blijft hetzelfde en je kan dus ook kijken via de Chromecast als je dat wenst. 

Of de facturering correct verloopt weet ik niet aangezien ik zelf geen combi heb maar het zou normaal gezien toch correct moeten verlopen zoals je nu ook gewoon bent tenzij je nu ook problemen hebt met je facturering ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Netflix factureren via Telenet: werkt dat?

@kris75 indien je toch nog meer details zoekt, vind je deze trouwens via deze Telenet-pagina: Netflix bestellen via Telenet


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.