Beantwoorden
Beatleke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Netflix op Telenet-aanrekening

Kan je ondertussen Netflix factureren via Telenet?

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Netflix

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Netflix op Telenet-aanrekening

Klik hier. 

Er is nog niets gewijzigd ondertussen.

0 Likes
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Netflix op Telenet-aanrekening

Goed nieuws, vanaf vandaag beschikbaar.

Alle info: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/netflix-bestellen-via-telenet

 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Netflix op Telenet-aanrekening

Gewoon effe om te begrijpen: buiten de facturatie via Telenet.

Wat win je hiermee?

- is het goedkoper dan rechtsreeks bij Netflix te bestellen?
- is dit een technische vereiste om bepaalde zaken te kunnen doen? Ik denk aan Netflix kijken via de digicorder? Ik vermoed van niet, want dit kon nu al dacht ik.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Netflix op Telenet-aanrekening

Ik zie er persoonlijk ook geen meerwaarde in. Sommige vinden het echter gemakkelijk als alles op éénzelfde factuur komt. Weet ook niet of je tegenwoordig bij Netflix al zonder VISA/MC kaart aan de slag kan. 

 

Ik weet dat er heel veel "protest" en "beklag" was van forumleden dat Telenet dit nog niet voorzien had, dus vermoedelijk gaan zij nu wel enkele positieve argumenten bovenhalen 😉 Ben ook nieuwsgierig!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netflix op Telenet-aanrekening

Persoonlijk zie ik er zelf geen meerwaarde in. Heb net het artikel eens gelezen en het komt er op neer dat als je Netflix hebt kan je het opzeggen en via Telenet opnieuw aanvragen. De prijs daarin tegen zal gelijk blijven dus daar hoef je het niet voor te doen. 

 

Het is zoals @JarneD  zegt je hebt alles op één factuur en dat is wat sommige willen hebben. Maar erbij stilstaand moest je Telenet opzeggen dan zal je ook Netflix terug moeten opzeggen en opnieuw handmatig moeten activeren als je het wil behouden. 

 

Voor mij hier thuis houd ik het apart en zal Netflix apart betalen als ook Telenet dus zal dat niet te samen nemen op dezelfde factuur. Moest er nu een maandelijks verschil zijn waardoor je een soort korting hebt is het misschien wel het overwegen waard. Beter zou zijn als je bijvoorbeeld Play More neemt , het duurste extra pakket en Netflix is in die prijs inbegrepen zou het meer voordeel opbrengen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes