24.895
netweters
|
153.443
antwoorden
|
20.817
vragen
|
Hey,
Ik overweeg de Netflix/Streamz combo te nemen via Telenet.
Eerst een vraagje over de prijs, klopt onderstaande? Denk het wel.
Stel ik zet mijn Netflix account over naar Telenet, wat gebeurt er met de bestaande profielen?
Ik heb nu dus één Netflix account en paswoord met verschillende gebruikersprofielen. Blijft dit zo? Maw verandert enkel de facturatie?
Of is het zoals bij Streamz, dat je dan kan inloggen met je Telenet account? Die optie heb ik nog niet gezien bij Netflix denk ik.
Thanks,
Steven
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de site van Telenet staat hierover het volgende:
Je draagt je Netflix profiel eigenlijk niet over aan Telenet. Je koppelt inderdaad je bestaande profiel.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat de optie "Extra lid" niet mogelijk is indien de facturatie via Telenet verloopt. Als je dat niet gebruikt, dan moet je je daar natuurlijk geen zorgen over maken.
Edit: wat @Hofkens zegt dus 😀
Ik had de info op de Telenet website gelezen, maar aangezien ik de Netflix optie "extra lid" niet kende, vond ik de info over de overgezette profielen nogal verwarrend.
Duidelijk nu! 👍
Ik ga denk ik voor een jaarabonnement bij Streamz. Komt iets duurder uit dan de combo (0,5 euro per maand), maar met een zoon op kot kan die "extra lid" optie wel eens handig zijn.