Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Melding 'technisch probleem' bij aanmelden Netflix.

Ik heb gisteren via een oplaad kaart een maandje Netflix terug geactiveerd om nog enkele series bij te werken zodat ik terug mee ben waar ik geëindigd was.

op pc thuis enkele films getest en ze in m’n lijst gestoken, daarna wou ik via de app eens kijken, daar werd ik op uitgelogd en wou weer inloggen en kreeg melding technisch probleem, probeer wat later terug.

vandaag terug geprobeerd, nog steeds dezelfde melding van technisch probleem, met Netflix op chat contact opgenomen om dit op te lossen, ze heeft alle info doorgegeven aan de technische ploeg van Netflix en ze zei dat dit 72 uur in beslag kan nemen en dan opgelost is.

de dagen dat ik niet kan kijken wordt niet opgeschoven in tijd van m’n abbo, dus 2 dagen kwijt dat ik niet kan kijken.

ze zeiden al om de coockies van de browser te legen wat ik heb gedaan, en toestel herstart, maar helpt allemaal niet.

ook zo een code aangevraagd dat via mail dan toekomt om sneller in te loggen op je account, geeft mij ook de tekst van een technisch probleem.

vraag me nu af wat er kan zijn, die op de chat vond dit vreemd omdat er geen andere meldingen zijn van technische problemen.

heeft er iemand dit al meegemaakt en wat heb je dan gedaan???

paswoord vernieuwen heb ik ook al gedaan, dat werkt ook niet.

hoop dat er iemand tips heeft bij dit vreemde probleem.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Netflix probleem

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Tags (1)
0 reacties