Beantwoorden
soulofsound
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuw categorie weer verdwenen

De rubriek NIEUW bij de films en series in de tv-theek is weer verdwenen. Nadat ze net terug was van geweest.

Ik weet dat het aanbod van nieuwe films en series bedroevend is en dat zeker gegeven de prijs die ik betaal.

Desondanks wil ik kunnen zien wat er nieuw is bijgekomen.

0 Likes
12 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Nieuw categorie weer verdwenen


@soulofsound  schreef:

Ik weet dat het aanbod van nieuwe films en series bedroevend is en dat zeker gegeven de prijs die ik betaal.

@robatoras 

Zeg dat aanbod toch gewoon af.

Er zijn meerdere film aanbieders.Googlen.

Klant is koning,niet Telenet.


 

0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Nieuw categorie weer verdwenen

Ik heb het ook opgemerkt, de nieuw categorie was handig en waarom dat nu weer weg is begrijp ik niet

sinds de introductie van streamz is echt alles achteruit gegaan, geen themakanalen en zeer bedroevend aanbod, bijna allemaal oude films en series.

ik ben voor de themakanalen even play more aan het uittesten maar dat ze voor dat bedroevende aanbod aan films en series 25 euro durven te vragen, dat begrijp ik niet.

als het niet betert dan stap ik in juni over op netflix en disney, dat kost samen de prijs van play more begrijpen wie begrijpen kan

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuw categorie weer verdwenen

@kurtgr vrees ervoor dat het niet gaat verbeteren met al die film maatschappijen dat een eigen app uitbrengen met hun eigen aanbod exclusief via hun app.

het wordt niet simpeler voor film zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Nieuw categorie weer verdwenen

begrijp ook niet waarom ze dit weer veranderen, lijkt erop dat als er eens iets goed is, ze het weer moeten verknoeien.  denk er ook aan om netflix te nemen, maar zie het niet zitten om dit via pc te bekijken of om te streamen naar tv.  op mijn digicorder zit een pagina voor netflix, maar die werkt blijkbaar alleen maar met de tvbox en niet met een digicorder.  en als ik dan lees en hoor over de problemen met de tvbox, zit ik er nu ook niet op te wachten. 

technologie gaat vooruit, maar zorg dan dat het werkt

 

0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Nieuw categorie weer verdwenen

Als ze geen degelijk aanbod kunnen leveren dan moet de prijs maar neerwaarts bijgesteld worden

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuw categorie weer verdwenen

@kurtgr probleem is er zitten nog zenders in het pakket ook van play more dat gestegen zijn in aankoopprijs, de prijs moet ergens van komen voor het volledige extra pakket.

het is en wordt niet simpel voor telenet....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Nieuw categorie weer verdwenen

Voor veel klanten is de oplossing nochtans simpel, een apart pakket voor een aanvaarbare prijs met de themazenders. Alle andere belgische en nederlandse telecomoperatoren werken op deze manier. Spijtig genoeg wil telenet dat wij 25 euro betalen, willen we nog extra kanalen bekijken, terwijl de meeste liefhebbers van deze kanalen niet zitten te wachten op de oude films en series. Momenteel heb ik het gevoel dat klanten de melkkoe zijn van de aandeelhouders en dat er geen marktonderzoek wordt gedaan naar wat de klanten willen. En eens klant moet je niet verwachten dat je mee kan genieten van enige aanbieding.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Nieuw categorie weer verdwenen

Telenet komt er hier nooit in met hun extra films,series en sport pakketten.

Met standaard 85 zenders,heb ik persoonlijk al zooi genoeg.

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuw categorie weer verdwenen


@cercle  schreef:

op mijn digicorder zit een pagina voor netflix, maar die werkt blijkbaar alleen maar met de tvbox en niet met een digicorder.  en als ik dan lees en hoor over de problemen met de tvbox, zit ik er nu ook niet op te wachten. 

technologie gaat vooruit, maar zorg dan dat het werkt

 


Als je een AD 2200 hebt, internet van Telenet en de juiste modem zou dat wel moeten werken als de digicorder interactief is (bron).

In deze thread op netweters vind je misschien nog nuttige info.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Nieuw categorie weer verdwenen

is een ad2100 bij mij

modem is wireless modem 3.0 (docsis

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuw categorie weer verdwenen

@cercle   Daarop gaat Netflix inderdaad niet werken. Klik op mijn vorig bericht op "bron"


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Nieuw categorie weer verdwenen

toch echt vervelend dat de nieuw categorie verdwenen is. Vind niets meer terug. Altijd zoeken met het vergrootglas. En dat voor 25 euro. Hopelijk rijpen de geesten snel bij telenet want ik ga anders snel mijn abonnement op play more beëindigen. 

0 Likes