De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix-app onvindbaar op AD2200 digicorder

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Beste, 

 

via https://www2.telenet.be/allesovernetflix de info gelezen dat mijn decoders ad 2200 netflix kunnen weergeven. Er staat bij dat je via home-apps naar netflix kan gaan.. of via zender 600. Een apps menu heb ik niet maar zender 600 geeft wel een netflix scherm. Alleen... ik kan nergens aanloggen met mijn netflix account.  

Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?

0 Likes
Beantwoorden
45 reacties
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1313
Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! Een mailpaal!

@Noelis  staat er ergens rechts van boven inloggen ? Daar staat normaal dat je kan inloggen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Dag Patrick,

 

op zender 600 staat zeker geen inloggen.

Heb al wat toetsen geprobeerd maar krijg nergens een inlogvenster.

 

F7C39C83-B4AD-4F52-A4A6-CB0E8700D2EC.jpeg

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1313
Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! Een mailpaal!

@Noelis  kan je deze informatie ook eens bekijken :

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/bestel-netflix-op-telenet-tv

 

Je decoder moet aangesloten zijn op het internet. Je kan dat eens bekijken door te zien of je twee weken verder kan in je tv gids. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

ja, is allemaal nagekeken.

decoder staat in de lijst. Heeft epg van meer dan 2 dagen en heeft laatste software van juni 2020.

Al eens 10 seconden uitgetrokken...fabrieksinstellingen gedaan (met behoud van opnames).

Hebben 2x ad 2200 en 1 ad 220. Nergen lukt het.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 91
Topicwurm! Goed bezig! Dat begint te tellen! Tien op tien!

als je op de afstandsbediening  huisje klikt en links ga naast opnames staat apps  druk er op er staat  netflix en tv-shop  daar kan je inloggen komt er geen beeld trek de stekker(stroom) even uit  en kijk je internet na er moet internet zijn zoals patrick zegt

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 91
Topicwurm! Goed bezig! Dat begint te tellen! Tien op tien!

IMG_20200702_232929 (2).jpg

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Raar... op geen van de 3 heb ik dit.

en onderaan staat wel degelijk dat het een DC AD2200 is.

 

E1F5A651-B9A9-4047-AEC2-2B504DB9F397.jpeg

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1234
Applaus voor jezelf! It's your fifth party! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@Noelis  Ben je zeker dat het een AD2200 is en geen AD2100?

 

In het artikel dat @patrick37 heeft vermeld kan je lezen dat je ook een recente modem moet hebben. Dit kijk je ook best na. Anders kan je deze gratis gaan omruilen.

 

Als het zeker een AD2200 is, en een correcte modem, dan contacteer je best de klantendienst via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

 

Je hebt al een reset naar fabrieksinstellingen gedaan en je kan verder dan 2 dagen in de tvgids. Ik denk niet dat je dan zelf nog iets kan doen, buiten de modem even zonder stroom zetten misschien.

 

edit: je zegt dat er onderaan op de de decoder ad2200 staat. Dan ben je al zeker 🙂 Excuses 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

@Wheng 

klopt is AD2200 en modem

is recente. Deze is juist vervangen om 300mbit downstream te krijgen.

zal straks a-desk eens contacteren.

 

bedankt om mee te denken!

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ok, effe laten bellen door A-desk.

Daar was men niet direct op

de hoogte dat dit mogelijk was. Heb ze doorverwezen naar de website van Telenet. Na een kwartiertje kreeg ik dan de melding dat er een technieker zou langskomen aangezien men nog niet weet hoe het werkt.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

@luc55  ..mag ik vragen welke versie van software je hebt op de digicorder

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 91
Topicwurm! Goed bezig! Dat begint te tellen! Tien op tien!

softwareversie 0.5.18r

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 3102
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Noelis dan volg je volgens mij best het advies van @Wheng en neem je contact op met Telenet. Vermoedelijk zal er dan toch iets zijn waardoor je niet de juiste items in je user interface (menu) ziet. Hopelijk komt het snel in orde! 🤞

 

Sorry @luc55, had je even fout gementioned hier. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Hey,

 

het is uiteindelijk uitgeklaard.

De technieker die

langs kwam vond niet direct een probleem en gaf het door aan het “swat” team.

Tegen de middag kreeg ik telefoon met de melding dat mijn modem het niet ondersteunde. Enkel recente modems. Grappig detail is dat mijn modem anderhalve maand geleden vervangen is voor de 300mbit downstream... dus ik dacht wel dat dit recent genoeg was.

 

Dus even nagekeken en...het is een CV7160E en die staat NIET in de lijst.

 

Beantwoorden