24755
netweters
|
152390
antwoorden
|
20698
vragen
|
Beste,
via https://www2.telenet.be/allesovernetflix de info gelezen dat mijn decoders ad 2200 netflix kunnen weergeven. Er staat bij dat je via home-apps naar netflix kan gaan.. of via zender 600. Een apps menu heb ik niet maar zender 600 geeft wel een netflix scherm. Alleen... ik kan nergens aanloggen met mijn netflix account.
Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Patrick,
op zender 600 staat zeker geen inloggen.
Heb al wat toetsen geprobeerd maar krijg nergens een inlogvenster.
@Noelis kan je deze informatie ook eens bekijken :
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/bestel-netflix-op-telenet-tv
Je decoder moet aangesloten zijn op het internet. Je kan dat eens bekijken door te zien of je twee weken verder kan in je tv gids.
ja, is allemaal nagekeken.
decoder staat in de lijst. Heeft epg van meer dan 2 dagen en heeft laatste software van juni 2020.
Al eens 10 seconden uitgetrokken...fabrieksinstellingen gedaan (met behoud van opnames).
Hebben 2x ad 2200 en 1 ad 220. Nergen lukt het.
als je op de afstandsbediening huisje klikt en links ga naast opnames staat apps druk er op er staat netflix en tv-shop daar kan je inloggen komt er geen beeld trek de stekker(stroom) even uit en kijk je internet na er moet internet zijn zoals patrick zegt
Raar... op geen van de 3 heb ik dit.
en onderaan staat wel degelijk dat het een DC AD2200 is.
@Noelis Ben je zeker dat het een AD2200 is en geen AD2100?
In het artikel dat @patrick37 heeft vermeld kan je lezen dat je ook een recente modem moet hebben. Dit kijk je ook best na. Anders kan je deze gratis gaan omruilen.
Als het zeker een AD2200 is, en een correcte modem, dan contacteer je best de klantendienst via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.
Je hebt al een reset naar fabrieksinstellingen gedaan en je kan verder dan 2 dagen in de tvgids. Ik denk niet dat je dan zelf nog iets kan doen, buiten de modem even zonder stroom zetten misschien.
edit: je zegt dat er onderaan op de de decoder ad2200 staat. Dan ben je al zeker 🙂 Excuses 🙂
klopt is AD2200 en modem
is recente. Deze is juist vervangen om 300mbit downstream te krijgen.
zal straks a-desk eens contacteren.
bedankt om mee te denken!
Ok, effe laten bellen door A-desk.
Daar was men niet direct op
de hoogte dat dit mogelijk was. Heb ze doorverwezen naar de website van Telenet. Na een kwartiertje kreeg ik dan de melding dat er een technieker zou langskomen aangezien men nog niet weet hoe het werkt.
@luc55 ..mag ik vragen welke versie van software je hebt op de digicorder
softwareversie 0.5.18r
Hey,
het is uiteindelijk uitgeklaard.
De technieker die
langs kwam vond niet direct een probleem en gaf het door aan het “swat” team.
Tegen de middag kreeg ik telefoon met de melding dat mijn modem het niet ondersteunde. Enkel recente modems. Grappig detail is dat mijn modem anderhalve maand geleden vervangen is voor de 300mbit downstream... dus ik dacht wel dat dit recent genoeg was.
Dus even nagekeken en...het is een CV7160E en die staat NIET in de lijst.