25.295
netweters
|
155.796
antwoorden
|
21.072
vragen
|
Ondertussen heeft Telenet het dieptepunt bereikt. Geen geld voor Belgisch voetbal maar wel vanaf 1 september 3 s*kszenders toevoegen (1 aan Play More en 2 aan Passion XL). Ik weet niet wie er tegenwoordig beslissingen neemt over zulke zaken bij Telenet, maar het wordt tijd voor verandering in Mechelen...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Minder voetbal op Play Sports vanaf seizoen 2025-20 > nieuw onderwerp gestart o.w.v. off-topic
@Hofkens Die zenders kosten ook minder en er kijken er meer naar dan je denkt, heb nog niks gelezen welke het zijn, maar ze zullen wel snel enkel via streaming beschikbaar zijn.
Allicht dezelfde die beslist heeft dat de uitzending van Passion XL stopt 14 september 2025.
@janne_man Uw link klopt niet waarschijnlijk, krijg een pagina dat dit niet kan gevonden worden, weet het nu nog niet 😂😂😂
Doet me ineens denken aan tv Vlaanderen met 7 (?) s.ks kanalen. Gaat ze dezelfde toer op? Niet vanavond chat.
Vandaar dat CL geen vette was op de PS gisterenavond. Allez, vanavond hopelijk beter…
@Master-Magic schreef:@janne_man Uw link klopt niet waarschijnlijk, krijg een pagina dat dit niet kan gevonden worden, weet het nu nog niet 😂😂😂
klopt het nu echt dat er zelfs zo een +18 kanaal vrij bij Play More komt?
@Master-Magic schreef:@Hofkens Die zenders kosten ook minder en er kijken er meer naar dan je denkt, heb nog niks gelezen welke het zijn, maar ze zullen wel snel enkel via streaming beschikbaar zijn.
Aangezien het Passion XL aanbod ook verre van goedkoop is, zijn er maar enkele opties:
1) De zenders worden weinig bekeken waardoor abonnees veel moeten betalen om de totale kostprijs terug te verdienen
2) De zenders zijn heel duur waardoor abonnees veel moeten betalen om de totale kostprijs terug te verdienen
3) Telenet maakt massa's winst door dit pakket zo duur aan te bieden als de zenders goedkoop zijn om aan te bieden
@Kcquipor schreef:
klopt het nu echt dat er zelfs zo een +18 kanaal vrij bij Play More komt?
Er waren zo al 2 kanalen beschikbaar in Play More namelijk Playboy TV en Penthouse Passion. Maar dan voegen ze liever in een algemeen entertainmentpakket nog zo'n 3e zender toe dan goede films aan te bieden in Play More of de sportabonnees opnieuw te voorzien van het meest complete sportpakket van België.
Het mag niet teveel kosten, mijne beste
@Hofkens schreef:
@Master-Magic schreef:@Hofkens Die zenders kosten ook minder en er kijken er meer naar dan je denkt, heb nog niks gelezen welke het zijn, maar ze zullen wel snel enkel via streaming beschikbaar zijn.
Aangezien het Passion XL aanbod ook verre van goedkoop is, zijn er maar enkele opties:
1) De zenders worden weinig bekeken waardoor abonnees veel moeten betalen om de totale kostprijs terug te verdienen
2) De zenders zijn heel duur waardoor abonnees veel moeten betalen om de totale kostprijs terug te verdienen
3) Telenet maakt massa's winst door dit pakket zo duur aan te bieden als de zenders goedkoop zijn om aan te bieden@Kcquipor schreef:
klopt het nu echt dat er zelfs zo een +18 kanaal vrij bij Play More komt?Er waren zo al 2 kanalen beschikbaar in Play More namelijk Playboy TV en Penthouse Passion. Maar dan voegen ze liever in een algemeen entertainmentpakket nog zo'n 3e zender toe dan goede films aan te bieden in Play More of de sportabonnees opnieuw te voorzien van het meest complete sportpakket van België.
Het is algemeen gekend dat "s*x sells*
Anyway: Morgen donderdag, weer een nieuwe donderdag vol met DAZN artikelen over het komende weekend.
Wie zal wie deze week uitschelden dat het de andere partij hun schuld is, gelijkt wel een episode van Sturm der liebe ft. de dag allemaal.
@Master-Magic ik kan het niet meer aanpassen, maar dat is ook niet nodig onder tussen heeft @Kcquipor de juiste link gegeven.
Ik neem aan dat ze daar relatief de grootste winst halen. Je mag dan nog zo bekrompen of puriteins of wat dan ook zijn. Het is niet onwettig. Het is niet verboden. Het verkoopt als zoete broodjes. Er zijn periodes geweest dat er minder aanbod was in het extra film pakket (ik ben de namen van die pakketten vergeten). Van één zaak ben ik zeker. Met hier en daar een zeer grote uitzondering nam niemand dat filmpakket voor het erotisch gedeelte. Neem hetzelfde pakket, maar dan zonder dat erotisch gedeelte en de verkoop daarvan zakt als een puddinghuisje in elkaar. Het grote bewijs dat niemand dat neem voor het erotisch gedeelte. Huichelarij tot en met. Op zeker ogenblilk was er ook in het sportpakket één keer per week een aangebrande film in de stille uurtjes.
Komen vertellen dat er drie bijkomen en verzwijgen dat er één verdwijnt is geen leugen, maar wel desinformatie. Dat maakt alleen maar van donker grijs (+3 -1) zwart (+3). Niet iedereen doet de moeite om te zien wat het juist inhoud.
@janne_man Heb het eens opgezocht wat deze zender is, het is een erotische zender, heel soft want in Nederland zit dit bij delta in het basis pakket, verwacht er niet teveel van, beetje a la playboy tv denk ik.
het is een nieuwe startende zender dat in de benelux beschikbaar is in Nederland al, nu volgt België ook.