Beantwoorden
Puma
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party!

Nieuwe seizoen 2022 F1 terug op Play Sports Open?

Hallo,

 

Iemand die weet of we dit jaar terug (sommige of alle) F1 wedstrijden kunnen kijken op het gratis kanaal 11 Play Sports Open?

 

Mvg

0 Likes
4 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Nieuwe seizoen 2022 F1 terug op Play Sports Open?

yo @Puma 

 

Alle F1 wedstrijden zou ik nu niet op hopen 😛 maar ik denk wel dat er momenten zullen zijn dat je kan kijken. Maar dat zal ook niet altijd de race zelf zijn, soms de sprint race, soms de qualification. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Nieuwe seizoen 2022 F1 terug op Play Sports Open?

Zoals @FilipD hier al heeft aangegeven zal zeker niet alles van het F1-seizoen live te bekijken zijn op Play Sports Open. Mogelijk zal er elk F1-weekend wel iets gratis worden aangeboden, maar dit zal zeker niet altijd de eigenlijke wedstrijd zijn. Daarvoor zul je je moeten abonneren op het volledige pakket van Play Sports.

Ex-Netweter
 

Nieuwe seizoen 2022 F1 terug op Play Sports Open?

@Puma 

Als het niet op Play Sports Open is kan je nog steeds (gratis) kijken naar RTBF (la Une of Tipik!).

Nieuwe seizoen 2022 F1 terug op Play Sports Open?

Ik kijk ook graag naar de Waalse collega's, maar het afgelopen jaar toch ook Play Sports Open beter leren kennen.

 

Er is nog een ander betalend alternatief. F1 zelf: Stream Formule 1 rechtstreeks op F1 TV | F1 TV (formula1.com). Er is nu een promo, € 51,99 voor een heel jaar. Nog geen Nederlands commentaar (wel Engels bvb.), maar daar zou verandering in komen: F1 TV Pro krijgt vanaf juni Nederlands commentaar - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers.

Alleen jammer dat ze nog geen native tv apps hebben. Als ze een app voor mijn LG Smart tv zouden hebben (webOS), dan zou ik dat wel eens uitproberen voor een jaar. De browser op de tv wordt niet ondersteund. Browser op de Xbox zou wel een mogelijkheid zijn. 🤔