42170
netweters
|
18596
gesprekken
|
20088
vragen
|
Er ontbreken aflevering van F.C. De Kampioenen, namelijk:
Seizoen 11: Aflevering 9, 11, 12 en 13
Seizoen 12: Aflevering 1
Seizoen 18: Aflevering 13
Seizoen 21: Aflevering 3 en 6
Opgelost! Ga naar oplossing.
zijn aflevering die bewust zijn weg gelaten (censuur ,zwarte piet ,zigeuner, racisme .....)kunnen niet meer in 2021 uitzonden worden kunnen wel nog verkocht worden de vrt kan hier meer antwoord over geven
Bedankt !! Ik dacht al dat het zoiets zou zijn, maar wist het niet zeker
Inderdaad, de overdreven politieke correctheid is ook hier al binnengeslopen op kousenvoeten ...
Dat ze die aflevering met Guy Van Sande van het scherm bannen, daar ben ik helemaal mee eens!! Maar de rest is overdreven. Dan moeten ze alles van het scherm halen, want overal zit er wel iets in dat zogezegd in 2021 niet kan.
Ik wil er nog bijvoegen, dat ik ook tegen racisme, seksisme en homofobie ben!! Maar de slinger van politieke correctheid is een beetje aan het doorslagen.
@Ex-Netweter schreef:Ik wil er nog bijvoegen, dat ik ook tegen racisme, seksisme en homofobie ben!! Maar de slinger van politieke correctheid is een beetje aan het doorslagen.
Daar kan ik u helemaal in bijtreden. Ik heb dezelfde houding en mening.
Ik ben het eens met @Ex-Netweter : Best alles van F.C. De Kampioenen verwijderen en vernietigen. Dit is al 32 keer uitgezonden op tv en vertoont een triest **bleep** beeld van het Vlaamse amateurvoetbal. Misschien was dit in 1845 een relevant, trendy tv-reeks maar thans is dit een bewijs van de verdere verkleutering van ÉÉN.