25.151
netweters
|
154.928
antwoorden
|
20.974
vragen
|
Kan Telenet haar aanbod niet terug uitbreiden door opnieuw het Padelwedstrijden aan te bieden.
Nu het budget Belgisch Voetbal vrijkomt zou het wel leuk zijn om weer te investeren in deze opkomende en spectaculaire sport.
ik las eerst paaldanswedstrijden. Dan zou ik mss mijn abonnement niet opzeggen op 22/7 🙂
Nog geen slecht idee elk idee is een voorstel je zal wel meer info moeten geven wat je wil zien van de Padel
Of heb je het alleen over Premier Padel dat je wil zien
Een zeer toffe sport om zelf te doen voor de rest weet ik er te weinig van meer info een link kan altijd helpen om te weten wat ze moeten aanbieden of contacten zijn ook altijd welkom
Telenet en Suzy lezen altijd mee wat er hier verschijnt
Zo veel mogelijk info je weet maar nooit
Een beetje geduld. Binnenkort zit het Belgisch voetbal terug op Play Sports ('remeber 5 jaar geleden). DAZN zal niet anders kunnen dan afspraken maken met de telecoms wanneer ze merken dat zij niet al te veel abonnementen bij hun eigen diensten afsluiten.
Dat van 5 jaar geleden vraagt Dazn nu ook terug te betalen het was verlieslatend in die tijd en dat geld zal terug komen dit hebben ze al laten weten
En zondagavond komt er een samenvatting op Dazn van de wedstrijden in de plaats van de gewone zenders omdat die niet willen betalen
Maar de gewone zenders zijn lastig dat ze een dag moeten wachten op vrijgave van de gratis beelden
En de tijden veranderen zo te zien zal toch nog een tijd duren of helemaal niets meer