Beantwoorden
VG3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Pincode invullen bij activatie Netflix bij Telenet?

Goede avond,

Ik heb daarstraks het pakket streamz/netflix bij telenet besteld. Nu bij het registreren van netflix op tv wordt er een 4 cijferige code gevraagd.

Ik vermoed dat dit om de pincode van telenet TV gaat. Wanneer ik deze ingeef krijg ik de foutmelding: 'Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw'.

Na contact op te nemen met telenet zeggen zij dat de 4 cijferige code die ik moet ingeven niet die van telenet is, en dat de fout bij netflix ligt en dat zij me verder kunnen helpen.

Daarna contact opgenomen met netflix en ook zij kunnen mij niet verder helpen en zeggen dat de fout wel bij telenet ligt.

iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt, 

Grts

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Netlix + streamz pakket

0 Likes
6 reacties
Lieselotte1
Moderator
Berichten: 16
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Pincode invullen bij activatie Netflix bij Telenet?

Hi @VG3,

 

Het viel me op dat je je bericht dubbel hebt gepost in onze community. Ik heb alvast het tweede bericht weggehaald. 😉

 

Groetjes,

Lieselotte


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewLieselotte | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Pincode invullen bij activatie Netflix bij Telenet?

@VG3 

Heb je het dan over de Netflix app op je tv zelf of op de tv box ? 

Heb je in het verleden al Netflix gehad voor je over ging naar de combi bij Telenet ? 

Twee vrienden van mij hebben ook onlangs dit pakket genomen en konden gewoon hun eigen aanmeld gegevens gebruiken omdat ze al Netflix hadden voor ze de combi pakten. 

Anders moet je eens een nieuw account aanmaken als je nog geen klant was bij Netflix en dan maakt je daar je account aan met je email adres + een eigen gekozen wachtwoord. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
VG3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Pincode invullen bij activatie Netflix bij Telenet?

Hi Patrick,

 

De netflix app van op mijn tv ( zowel die van de tv app zelf als diegene van telenet ).

Ik heb reeds een account gemaakt op de site van netflix en als ik hier op tv met wil inloggen krijg ik de vraag naar de viercijferige code. Zal hieronder even een afbeelding zetten

Als ik dan hier mijn telenet pincode ingeef krijg ik, fout opgetreden, probeer later opnieuw.

70862688094__1DDB5A08-CA82-40F8-9102-DBC22D55AAC2.jpeg

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1200
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Pincode invullen bij activatie Netflix bij Telenet?

 

Dit is niet de pincode van je TV-Box of Digicorder. Maar een code specifiek voor het koppelen van je account.

 

Heb je de activatie via Mijn Telenet (of via activatie e-mail) al volledig doorlopen?

Ga naar Mijn Telenet > TV > Activeer je streamingdiensten. Klik vervolgens op ‘Activeer je streamingdiensten’ en volg de stappen om je account definitief te koppelen aan Telenet.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarcP61
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
My smart Valentine Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol!

Pincode invullen bij activatie Netflix bij Telenet?

Zit in hetzelfde straatje.

Bij het activeren via "mijn telenet" kreeg ik een week geleden een foutmelding.

Gisteren terug dezelfde actie gedaan.

Geen foutmelding meer maar dit:

MarcP61_0-1686997130827.png

 

Maar daarna niks meer zoals bv een PIN-code.

 

Ik vermoed dat ze tekst van de foutmelding hebben aangepast naar bovenstaande tekst. 🙄

0 Likes
MarcP61
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
My smart Valentine Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol!

Pincode invullen bij activatie Netflix bij Telenet?

Update,

 

Ik deed die handelingen via mijn vaste PC en Firefox.

Zopas dezelfde handeling via Edge en na het streaming activeren via "mijn Telenet" kwam daarna de Netflix pagina om alles te vervolledigen.

 

Kan mij nu inloggen op Netflix via de TV-box en diende geen PIN-code meer in te geven.

 

mvg

Marc