25.543
netweters
|
157.849
antwoorden
|
21.311
vragen
|
Ik lees hier net een interessant artikel op Totaal TV over een kleine provider die vanaf volgende jaar stopt met het 'Pluspakket', de reden te duur en de meeste zenders/programma's
zijn toch elders te bekijken al dan niet betalend, streamingdiensten enz...
Nu MTV er ook me stopt eind dit jaar is het Play More pakket echt wel zeer mager aan het worden en Telenet kende zullen ze de prijs eerder verhogen dan verlagen.
En de 3 filmzenders, tja wat stelt dat nog voor, Telenet zou er ook beter mee stoppen met gans dat pakket.
wat ik als een mogelijkheid zie dat zou kunnen gebeuren is,
dat telenet play sports en play more zou samenvoegen in 1 pakket en 1 abonnement.
zeker als ze merken dat hun abonnees voor de betaalpakketten verder zouden dalen.
@waterrat1978 schreef:wat ik als een mogelijkheid zie dat zou kunnen gebeuren is,
dat telenet play sports en play more zou samenvoegen in 1 pakket en 1 abonnement.
zeker als ze merken dat hun abonnees voor de betaalpakketten verder zouden dalen.
Persoonlijk denk ik wel dat het samenvoegen van een film- en seriepakket met een sportpakket een domme combinatie is. Dit aangezien er een groot deel mensen enkel geïnteresseerd zijn in 1 van beide zaken. Als je dan ineens voor iedereen die maar in 1 van beiden geïnteresseerd is de prijs gaat verhogen (wat sowieso zal gebeuren moesten ze beide pakketten samenvoegen), dan is de kans ook niet onbestaande dat er nog meer mensen gaan afhaken. Zeker nu beide pakketten wat mij persoonlijk betreft al stevig geprijsd zijn voor het aanbod dat je ermee kan bekijken in tegenstelling tot bij de concurrentie.
ik probeerde even in de hoofden van telenet te kijken,
dat ze mogelijks iets anders zouden gaan proberen als het aantal abonnees hun niet volstaat.
want telenet staat erom bekend dat als je iets uit een pakket wil,
je het volledige pakket moet nemen.
zoals bv als je de themazenders wilde,moest je play more volledig nemen.
wil je bv iets van play sports,moet je play sports volledig nemen.
ik probeerde even in de hoofden van telenet te denken.
Sport en play more heeft met elkaar niets te maken
En je zal het alleen duurder maken door de sport
Die prijs van 27 euro valt nog mee door dat je Streamz Premium+ bij hebt kost los 22 euro
Dus heb je 5 euro betaalt voor de 10 zenders volgend jaar
Zolang ze het blijven aanbieden zullen er nog altijd klanten zijn anders was al lang gestopt
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/play-more.html