24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Op de 338 mux zijn Play Sports 1 & 2 verdwenen maar is er nu Play Sports 8 met een schitterende bitrate van 4.7Mb/s, voor de sportliefhebbers een ware streling voor het oog!
Geniet van het onscherpe beeld en de vele pixels, het is zijn geld waard! 😁
Opgelost! Ga naar oplossing.
En waarom in godsnaam? Om de Champions League nog meer weg te halen van Play Sports 1-2-3? Om toch gratis veldrijden (waarvan ze nog altijd niet zeggen dat ze de rechten hebben, terwijl Proximus deze wel al heeft aangekondigd) uit te zenden zonder dat klanten van bijvoorbeeld Orange ervan kunnen genieten nu Play Sports Open verdwenen is?
@Ex-Netweter Vinden niks op DTV (via TV) en PS 1 en 2 zijn er nog. 338 mux? leg ons dat eens uit?
@K-330 Ik heb hem hier ook op de kabel, met de Telenet box en digicorder zie je deze nog niet zoals ik al eens heb gemeld,
wie via tv kijkt met een kaartje of het compact signaal vind deze zender ook terug.
binnenkort zal deze op de tv box en digicorder wel bijgezet worden, denk in de loop van volgende week.
Als men Play sports 8 in 't leven zal roepen en alleen voor de CL dienen, dan hebben we straks PS 7 en 8 die voor de rest van de tijd leeg staan. Net zoals Dazn 2 en 3. Echt een klucht aan 't worden. Kan men beter Pickx sports nemen ipv play sport.
Play sports 8 is al toegevoegd in de tvgids.
@K-330 Zoals ik zei dat het deze week zal toegevoegd worden, is meestal zo, enkele dagen op de kabel om te testen of het goed werkt en week erna ongeveer actief voor de klanten.
En het lijkt er dus op dat dit kanaal gebruikt zal worden om het veldrijden voor alle klanten uit te zenden ter vervanging van Play Sports Open. Zal weer een aanpassing worden om te zappen naar kanaal 207 ipv kanaal 11.
@Hofkens Dan konden ze Play sport Open laten staan (k 11) ipv te schrappen. Maarja, 't zal weer met geld te maken hebben.
Ben je zeker van dat ze veldrijden uitzenden?
@Master-Magic en de zender zit precies in het basisaanbod, weer Telenet logica... 🤔
@Ex-Netweter Zouden die gasten van Dazn in SD uitzenden ipv HD of zie'k verkeerd? Play sports 1-4 zie ik, is wel in HD.
@K-330 Dazn zend normaal in HD uit, op welke zenders heb je het??
de bron van uitzendingen (Vlaamse voetbal) is ook niet zo heel erg hoog in kwaliteit via satelliet bron.
was vroeger al het probleem.