24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Op de 338 mux zijn Play Sports 1 & 2 verdwenen maar is er nu Play Sports 8 met een schitterende bitrate van 4.7Mb/s, voor de sportliefhebbers een ware streling voor het oog!
Geniet van het onscherpe beeld en de vele pixels, het is zijn geld waard! 😁
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Master-Magic schreef:@Ex-Netweter Idd zag dit vorige week al toen ik er naar zapte, heb geen sport abbo en kon er naar kijken, rare stappen dat ze maken.
@Master-Magic eerst een zender schrappen en dan opnieuw toevoegen, heb het hier al gezegd de personen die daar het beleid bepalen zijn precies nie van de slimste...
@Ex-Netweter schreef:
@Master-Magic schreef:@Ex-Netweter Idd zag dit vorige week al toen ik er naar zapte, heb geen sport abbo en kon er naar kijken, rare stappen dat ze maken.
@Master-Magic eerst een zender schrappen en dan opnieuw toevoegen, heb het hier al gezegd de personen die daar het beleid bepalen zijn precies nie van de slimste...
Om dan inderdaad ook nog te zwijgen van het feit dat de cross jarenlang een vaste afspraak was op eerst Play Time en daarna Play Sports Open (beiden op kanaal 11) en de crossfans uit gewoonte opnieuw naar daar gaan zappen als ze niets vinden op Sporza en dus gaan denken dat er geen cross te zien is zonder abonnement omdat ze deze dan in het basisaanbod steken maar wel op een zendernummer bij de betalende Play Sports-kanalen.
Ik denk dat er nog veel klachten zullen volgen van mensen die niet eens weten dat ze het gratis gaan kunnen bekijken. En het gaat in totaal toch om 12 wedstrijden (6 van de 8 Superprestiges en 6 van de 12 Wereldbekers).
Een slimme zet is het natuurlijk niet
Gaat alleen veel minder gezien worden en voor de reclame sponsors voor de renners is het niet goed
Zullen nog op hun gedacht terug komen als de kijkcijfers tegen vallen
Nu hoor je al dat veel renners niet rijden voor bepaalde wedstrijden
Hey @Hofkens , en alle andere Netweters die deze thread aan het opvolgen zijn!
Ook dit heeft @Suzy zitten bevragen.