Beantwoorden
DJSirMatthew
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Play Sports aanbod Premier League & 1B

Enlel vragen rond Play Sports aanbod:

 

- Kan je op Play Sports alle wedstrijden van de Premier League volgen?

- Is er een samenvattingsprogramma van de Premier League zoals Match of the Day?

- Kan je alle 1B wedstrijden volgen?

 

En zijn bovenstaande wedstrijden uitgesteld te bekijken?

0 Likes
11 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Play Sports aanbod Premier League & 1B


@DJSirMatthew  schreef:

Enlel vragen rond Play Sports aanbod:

 

- Kan je op Play Sports alle wedstrijden van de Premier League volgen?

- Is er een samenvattingsprogramma van de Premier League zoals Match of the Day?

- Kan je alle 1B wedstrijden volgen?

 

En zijn bovenstaande wedstrijden uitgesteld te bekijken?


Hey @DJSirMatthew ,

 

Eleven Sports heeft de rechten en zendt idd alle matchen uit van 1a en 1b.

De voetbalzenders van Eleven Sports maken deel uit van het Play Sport pakket, dus dat zit wel goed, denk ik.

Play Sports maakt ook volop reclame voor de premier league, dus dat lijkt me ook ok.

Je hebt bij Play Sports ook Terugkijk TV voor hun zenders.

 

Er loopt momenteel een actie: 1 maand gratis Play Sports. Je kan kosteloos opzeggen, dus ik zou zeggen: probeer eens. https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/play-sports/playsportspromo.html


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DJSirMatthew
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Play Sports aanbod Premier League & 1B

Merci. Via link aangevraagd maar krijg bestelbevestiging van 29,95€ / maand? Dit terwijl we een WIGO S hebben met internetabonnement, tv, vaste en mobiele telefoon. Zou dit dan niet 19,95€ moeten zijn (ik veronderstel dat de gratis maand gewoon in rekening wordt gebracht met de eerste factuur)

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports aanbod Premier League & 1B

@DJSirMatthew  

De verrekening van korting gebeurd automatisch op de volgende factuur. Je hebt nu iets besteld en je krijgt dus een standaard email met de vernoemde prijs die het kost als je niet alle diensten hebt. Daar moet je je dus niet te grote zorgen om maken dus je krijgt het aan die € 19,95 per maand aangezien je alle diensten hebt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play Sports aanbod Premier League & 1B


@DJSirMatthew  schreef:

Enlel vragen rond Play Sports aanbod:

 

- Kan je op Play Sports alle wedstrijden van de Premier League volgen?

- Is er een samenvattingsprogramma van de Premier League zoals Match of the Day?

- Kan je alle 1B wedstrijden volgen?

 

En zijn bovenstaande wedstrijden uitgesteld te bekijken?


Van de Premier League worden wekelijks meerdere wedstrijden (meestal een 7-tal) uitgezonden op Play Sports. Er zijn ook enkele programma's zoals Premier League Review (terugblik), Premier League World (reportages/interviews) en Premier League Classics (wedstrijden uit het verleden) die je kan bekijken via Play Sports.

 

Alle wedstrijden uit de Belgische 1A en 1B zijn inderdaad te volgen via Eleven Pro League. De 3 Pro League-kanalen zitten inbegrepen in het abonnement dat je aan Telenet betaald voor Play Sports. Dat abonnement bestaat momenteel uit 6 Play Sports-kanalen (5 multisportkanalen en 1 golfkanaal), 3 Eleven Pro League-kanalen met enkel Belgisch voetbal en 3 Eleven Sports-kanalen met buitenlands voetbal en andere sporten.

0 Likes
DJSirMatthew
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Play Sports aanbod Premier League & 1B

Echt onder de indruk ben ik voorlopig niet van het Premier League aanbod. Gisteren wou ik bv Leeds-Everton kijken, maar enkel Man City match  werd getoond. Terwijl op kanaal 5 enkel "Président" en "T1" loopt. Tot daartoe, misschien zijn er mensen die dat graag (terug)zien. Maar op dit moment is de match nog altijd niet te zien, terwijl dezelfde voorbereidingsmatch van Anderlecht voor de 10e keer ofzo getoond wordt en herhalingen van premier league matchen van vorige week (terwijl je die via uitgesteld kijken ook zien kan)? Het lijkt er zelfs op dat ze Leeds- Everton nooit zullen aanbieden... Lijkt me onlogisch, er is nog veel optimalisatie qua programmatie mogelijk (zeker als je dus vergelijkt met buitenlandse betalende sportkanalen)...

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Play Sports aanbod Premier League & 1B

Leeds-Everton ik denk dat er geen commentator voetbal was denk ik  er was plaats op kanalen zoals je zegt vandaag 3 voetbalmatch live dit kan wel en het kanaal 11 is zelfde als 200 .en die opvulling zal je altijd hebben van herhaling van vorige matchen

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Play Sports aanbod Premier League & 1B


@luc55  schreef:

Leeds-Everton ik denk dat er geen commentator voetbal was denk ik  er was plaats op kanalen zoals je zegt vandaag 3 voetbalmatch live dit kan wel en het kanaal 11 is zelfde als 200 .en die opvulling zal je altijd hebben van herhaling van vorige matchen


 

@luc55 los van de boodschap die je wil vertellen, ik vind je antwoorden o zo vermoeiend om te lezen omdat je nooit leestekens gebruikt.

 

Mag ik je vriendelijk vragen om daar aub wat aandacht aan te besteden?

Het maakt alles een stuk leesbaarder.

 

Merci! 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DJSirMatthew
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Play Sports aanbod Premier League & 1B

Dan nog, men had de match beelden achteraf kunnen voorzien van commentaar en het beschikbaar stellen?

 

Ook heb ik de indruk dat, als men interesse heeft in de Premier League, men voldoende heeft aan de gratis zender  Play Sports Open, gezien dat een exacte kopie is van Play Sports 1? En als ik het goed voorheen, komt daar uiteindelijk (soms na paar dagen) het volledige Premier League pakket dat men heeft  aan bod?

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play Sports aanbod Premier League & 1B


@DJSirMatthew  schreef:

Dan nog, men had de match beelden achteraf kunnen voorzien van commentaar en het beschikbaar stellen?

 

Ook heb ik de indruk dat, als men interesse heeft in de Premier League, men voldoende heeft aan de gratis zender  Play Sports Open, gezien dat een exacte kopie is van Play Sports 1? En als ik het goed voorheen, komt daar uiteindelijk (soms na paar dagen) het volledige Premier League pakket dat men heeft  aan bod?


Play Sports Open is inderdaad een kopie van Play Sports 1. Waar vroeger alle topmatchen op Play Sports 1 kwamen met omkadering komt het nu soms ook voor dat er op Play Sports 1 een "mindere" match live wordt uitgezonden en de topmatch op Play Sports 2, omdat de live-uitzending ervan dan enkel door betalende abonnees kan bekeken worden.

In de daaropvolgende week worden inderdaad veel matchen herhaald, ook op Play Sports 1. Dus als je genoegen neemt met een herhaling van een match enkele dagen later is Play Sports Open ruim voldoende.

 

Het voetbalaanbod zal de komende maanden zeker gedurende de dag wel wat minderen aangezien de veldritklassementen (Telenet Superprestige en UCI Wereldbeker) normaal altijd gratis worden uitgezonden. Aangezien Sporza hiervan ook enkele wedstrijden zal uitzenden, kunnen we ervan uitgaan dat 6 Superprestiges en 8 Wereldbekers enkel op Play Sports te zien zullen zijn, en er dus al zeker 14 namiddagen in een weekend tussen begin oktober en eind februari geen voetbal live te zien zal zijn op Play Sports Open.

DJSirMatthew
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Play Sports aanbod Premier League & 1B

Bedankt voor de info. Ik zal het sowieso tot eind december laten lopen en dan een nieuwe inschatting maken om te zien of Play Sports voor mijn persoonlijke situatie interessant genoeg is om te houden.

 

Alvast bedankt aan deze community om snel, adequaat en vriendelijk te reageren!

DJSirMatthew
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Play Sports aanbod Premier League & 1B

Nou moe, toch de volle pot aangerekend geweest. Gebeld en zogezegd geen recht op gratis maand. Nu via mail met screenshot smartphone van toen ik abonnement afsloot, hopelijk is dat bewijs genoeg om hun promotie te honoreren...

0 Likes