24754
netweters
|
152378
antwoorden
|
20698
vragen
|
De Play groep start vanaf 19 januari 2024 met Play Crime, een zender rond crime.
https://www.goplay.be/video/play-crime-de-nieuwe-zender-met-non-stop-crime-series-en-films
Opgelost! Ga naar oplossing.
@wooley ID zit in het basis abbo, dus daarvoor betaal je niet extra, misschien eens bekijken om je extra abbo op te zeggen, voor 1 zender meer betalen is toch te zot, allee ja, de keuze ligt bij jou.
en ze starten een extra zender om meer reclame geld te innen, en in de nacht uitzendingen als er niks is zal je koop uren zien om iets te kopen zoals op hun andere zenders.
Kanaal 61 telenet
kanaal 62 Proximus
Is op kanaal 21
21
(en ze starten een extra zender om meer reclame geld te innen )
Dat klopt als het na +- 2 jaar niet genoeg opbrengt zal de zender ID stoppen in verleden ook gezien met andere zenders
Veel extra betaal zenders zullen niet overblijven de extra kost zal door de paar gebruiker niet gedekt worden
Waarom nog geen play crime op app. Waarom kan ik niet alle basiszenders bekijken op de app op mijn laptop
ik log in met mijn telenet login. hoe kan ik dan zenders toevoegen aan tv kijken?
ok alle zenders nu gevonden, maar wil nog de volgorde aanpassen zodat ik voorkeuren eerst zie.
Via het gedeelde profiel zie je alle zenders op de standaard volgorde.
Als je de volgorde wil aanpassen dan moet je via instellingen > mijn tv-zenders de lijst aanpassen en herordenen voor een specifiek profiel.