|
26.483
netweters
|
164.693
antwoorden
|
|
22.112
vragen
|
Vanaf vandaag kan je geen play more film zenders meer kijken op een digibox, digicorder of CI+ module, vanaf nu heb je een tv box nodig en internet om deze nog te kunnen bekijken.
Dat is een betaal zender je moet een extra abo hebben
Dat zal niet samen met Streamz+ ook via internet te raadplegen zijn?
@K-330 Er staat op de pancarte dat je Streamz+ moet opnieuw laten activeren nadat je de tv box weest halen, weet niet of de play more film zenders daar dan nog onder vallen, verwacht van wel.
Streamz+ hoort er bij dat zullen ze niet blokkeren ook al gebruik je gewoon de app
Voor de tv zenders moet je de box hebben
@Master-Magic schreef:@K-330 Er staat op de pancarte dat je Streamz+ moet opnieuw laten activeren nadat je de tv box weest halen, weet niet of de play more film zenders daar dan nog onder vallen, verwacht van wel.
Play More valt niet onder Streamz Premium+ maar andersom is Streamz Premium+ wel beschikbaar voor Play More klanten
is dit ook zo voor play sports,dat je dit opnieuw moet aktiveren als je achter een tv-box zou gaan?
of is dit anders,omdat play sports ook via de app te ontvangen is?
@waterrat1978 schreef:is dit ook zo voor play sports,dat je dit opnieuw moet aktiveren als je achter een tv-box zou gaan?
of is dit anders,omdat play sports ook via de app te ontvangen is?
Play Sports is intussen al maanden niet meer beschikbaar op de Digicorder, dus ik denk dat alle nodige aanpassingen daar intussen gebeurd zijn.
ik weet dit.
ik gebruik nog een digicorder,en play sports bekijk ik momenteel via de app.