|
25.551
netweters
|
157.928
antwoorden
|
|
21.318
vragen
|
Wij hebben play sports geactiveerd en na meer dan een uur kunnen we dit nog steeds niet bekijken op onze tv.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Play sports
@Eve hier klagen zal niet helpen, enkel de klantendienst kan u helpen 015 66 66 66
Te bereiken van 9u tot 20u 🙂
Zoals @Peter78 hier al aangaf is dit een community waar klanten elkaar kunnen helpen met bepaalde mogelijke problemen. Een activatieprobleem van een abonnement is iets waar wij dus niet mee kunnen helpen. Bellen naar de helpdesk van Telenet zelf is dus de enige oplossing om dit alsnog zo snel mogelijk in orde te krijgen.
Wij kunnen wellicht toch helpen door onze ervaring te delen 🤔
- is een uur wachten normaal of moet je na activatie al onmiddelijk beeld hebben?
Zo kan @Eve beslissen of ze nog wat geduld moet hebben, of dat ze onmiddelijk terug moet bellen naar Telenet?
Volgens Wat is Play Sports? | MyTelenet duurt de activatie tussen de 30 minuten en 48 uur (vreemd genoeg telt dit ook voor een Dagpas)
Je kan jouw bestelde product ook zien in MyTelenet en klikken op/in mijn producten (app). Daar kan je normaal zien of je playsports ‘actief’ is of niet.
Anders bellen a.s. maandag naar de klantenservice.
Hier was t na een minuut al actief...
heb je een voorlopige bewindvoerder,sta je onder schuldbemiddeling,
of krijg je een leefloon via het ocmw?
dan is het normaal zo dat je eerst schriftelijke toelating zal moeten vragen
aan je bewindvoerder,de verantwoordelijke voor je schuldbemiddeling ofzoiets.
wanneer je een nieuw product bij telenet aktiveert,
kan je op het moment zelf een melding krijgen dat het je het nu niet kan aktiveren.
het kan ook zijn dat je een e-mail krijgt dat het niet kan geaktiveerd worden.
ik raad je aan om de klantendienst van telenet te contacteren,
mogelijks kunnen zij je vertellen wat er is misgelopen.
als je een bewindvoerder hebt of in schuldbemiddeling zit,
kan je ook nu al de verantwoordelijke persoon contacteren.
je zal van telenet een document krijgen dat je bewindvoerder moet invullen.
maar het zal je bewindvoerder of schuldbemiddeling zijn die zal beslissen,
dit zal afhangen van je persoonlijke financiele situatie.
ik heb zelf een bewindvoerder,
heb dit dus ook al meegemaakt bij telenet.