Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Prijs hbo Max gaat omhoog

Op uw volgende factureringsdatum op of na 9 juli 2026 zal de prijs van uw HBO Max-abonnement stijgen. Als u een maandelijks abonnement hebt, verandert de prijs van uw HBO Max-abonnement van €13,99/maand naar€15,99/maand. Als u een jaarabonnement hebt, verandert de prijs van uw HBO Max-abonnement van €139/jaar naar €159/jaar.

Uw eerste betaling tegen deze nieuwe prijs vindt plaats op uw volgende factureringsdatum op of na 9 juli 2026. Dit betekent dat als u een jaarabonnement hebt, de wijziging, afhankelijk van wanneer uw abonnement wordt verlengd, mogelijk pas maanden na deze kennisgeving van kracht wordt. Houd er rekening mee dat als wij vóór uw volgende factureringsdatum later andere wijzigingen aankondigen, beide wijzigingen tegelijkertijd op u van toepassing kunnen zijn op uw volgende factureringsdatum.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
3 reacties
dannyro
Freshman Veelweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Ik heb wel een HBO Max + (met sport). Daar betaal ik €14,99 voor. Daar wordt niet over gesproken.

deze mail heb ik gekregen:

Hartelijk dank dat u een HBO Max-abonnee bent. Wij willen u informeren over wijzigingen in uw abonnement.

Op uw volgende factureringsdatum op of na 9 juli 2026 zal de prijs van uw HBO Max-abonnement stijgen. Als u een maandelijks abonnement hebt, verandert de prijs van uw HBO Max-abonnement van 9,99/maand naar €10,99/maand. Als u een jaarabonnement hebt, verandert de prijs van uw HBO Max-abonnement van 99,90/jaar naar €109/jaar.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Dan vermoed ik dat de prijs voor de sport add-on ongewijzigd blijft en je dus op €15,99 komt.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@dannyro  schreef:

Ik heb wel een HBO Max + (met sport). Daar betaal ik €14,99 voor. Daar wordt niet over gesproken.

deze mail heb ik gekregen:

Hartelijk dank dat u een HBO Max-abonnee bent. Wij willen u informeren over wijzigingen in uw abonnement.

Op uw volgende factureringsdatum op of na 9 juli 2026 zal de prijs van uw HBO Max-abonnement stijgen. Als u een maandelijks abonnement hebt, verandert de prijs van uw HBO Max-abonnement van 9,99/maand naar €10,99/maand. Als u een jaarabonnement hebt, verandert de prijs van uw HBO Max-abonnement van 99,90/jaar naar €109/jaar.

Het lijkt er inderdaad op dat enkel de prijs van het normale abonnement verhoogd zal worden (wat je per jaar kan betalen om nog eens 2 maanden uit te sparen op jaarbasis). De prijs van de sport add-on lijkt momenteel te blijven staan op 5 euro per maand (wat je niet jaarlijks kan betalen).