Beantwoorden
rudi1962
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Prijsaanpassing Play Sports

Klopt het dat play sports 2€ opslaagt apart?

 

Of is die mail een phising mail?

Normaal is zo een contract toch van dan tot dan en nu plots zouden ze meer moeten betalen?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: play sports

0 Likes
16 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1137
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Prijsaanpassing Play Sports

Play Sports zal inderdaad €2 meer kosten vanaf 31 juli. Dat staat ook te lezen op de productpagina.

Entertainment pakketten zoals Play Sports zijn contracten van onbepaalde duur en maandelijks opzegbaar; in dat geval kan Telenet zeker een prijsaanpassing doen op voorwaarde dat ze dit optijd communiceren. Aangezien de aanpassing pas binnen een maand is en je nu een email gekregen hebt zijn ze hun verplichting nagekomen.

Je kan nu 2 dingen doen:

  • akkoord gaan (je moet dan niets doen)
  • Play Sports opzeggen

  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Prijsaanpassing Play Sports

Het leven wordt duurder en zo ook de uitzendrechten van bijv. Premier league.

Als je 2 euro extra te duur vindt, dan kan je ofwel:

- Alleen Play sports nemen tijdens het voetbal seizoen; 

- ofwel Een abo nemen via Eleven sports website

 

Alles hangt er van af wat je bij Telenet afneemt van diensten.

Niet iedereen kan of wil die 2 euro extra betalen, omwille van budget of een andere reden.

 

Misschien eens de dingen alles op een rijtje zetten...

 

PLay sports:

- 21.95 eurro (3 diensten)

- 26.95 euro (2 diensten)

- 31.95 euro (1 dienst)

 

Abonnement Eleven website:

- Nog altijd 21.95 euro (All Access + Play Sports Maandpas)

Bron: Eleven website

(Maar ook bij Eleven kan de prijs veranderen, maar dat heb ik tot nu toe nog niet gezien)

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Prijsaanpassing Play Sports

Als je puur op prijs wil besparen:

- Alles in één (alleen Eleven) dan zit je bij:

* TV Vl.: 14.95 euro goed bij deze zender

+ de prijs

- Geen terugkijk voor het Belgisch voetbal, wel de Europese sporten (zoals het voetbal)

   * Proximus: 16.95 euro

+ de rijs (en hun ex. CL)

+ Hangt niet van pakket af

- Je kan het niet apart nemen; je moet internet en TV nemen

* Van Orange weet ik alleen: 10.95 euro

+ goeie prijs

+ Via tv en via streaming

 

Keuze genoeg

 

Eigenlijk zou het mooi zijn als je bij Telenet bijv. Play sports aan 21.95 euro (vanaf eind juli 23) alleen kon nemen en dat niet afhankelijk is van hoeveel diensten je hebt. Zoals bij Proximus bijv.

Chrileba
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Prijsaanpassing Play Sports

Chrileba_0-1688061470861.png

De nieuwprijs zou afhangen van het soorten aantal digitale diensten.

Ik heb ALLE digitale diensten en ook alle gsm diensten enz.

Ze geven GEEN enkele KORTING omdat je vele diensten hebt.

In het "kader" staan 4 voorbeelden van abonnementen.

ALLE abonnementen hebben DEZELFDE verhoging van €2.

b.v. het nieuwe voetbalseizoen moet nog starten. Maar Telenet geeft GEEN info over het te verwachten aanbod op de Play Sport zenders.

Elke verhoging gaat dikwijls samen met opzeggingen van abonnementen.

En dat zal nu ook zo zijn. Want we zijn het beu om naar, herhalingen, herhalingen, herhalingen, van b.v. voetbalmatchen te kijken.

Zo ook bij tv herhalingen, herhalingen, herhalingen (hier kan Telenet dan weer niet aandoen) Maar ook hier moeten wij ongevraagd voor betalen.

Digitaal (tv) kan tot op de second correct werken. Maar er is bijna geen enkel programmatie dat juist is, te vroeg, te laat , verkeerd programma enz.

Opnames zoals vroeger met videspeler en cd-brander van tv programma's hebben ze ons ook afgenomen.

De radio luister beleving met stereo fm tuners hebben ze ons ook afgenomen.

Ik kan hier nog verder door gaan. Voor sommigen verder lullen.

Kort gezegd, ik vind heel het digitale concept dat Telenet e.a. providers aanbieden gericht op eigen prestige maar er word met de gebruikers weinig of niet rekening gehouden.

Men moet mee met de tijd (technieken) evolueren. Maar moet men dan echt alles van vroeger achter je laten. Vòòr het digitale gedoe kon de gewone burger meer met de elektronica (media toestellen) dan nu.

Ik betaal nu aan Telenet per maand € 188,84  en vanaf aug. zou dit € 190 zijn.

Dit is toch een hele som geld. Ik zal,, mede door de weeral verhoging van het abonnement, mijn abonnement eens grondig moeten nazien waar ik kan bezuinigen.

Tv kijken (reclame kijken) is ook al niet meer plezant. Deelt Telenet dan niet mee aan reclame inkomsten ?

Geef mij 5 goede zenders en doe bv €20 van mijn abonnement.

Bespaar mij de uitleg zoals, je niet verplicht om bij Telenet te blijven.

Ik heb met Telenet nog geen negatieve ervaringen.

TV, internet, gsm (smartphone), computer moet men tegenwoordig allemaal hebben.

En dit is duur, MAAR TELENET is ook DUUR geworden.

We krijgen misschien meer dan dat we vragen of echt nodig hebben.

Maar ook daar moeten wij voor betalen. 

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Prijsaanpassing Play Sports

@Chrileba Als je tevreden bent bij Telenet, dan zou ik zeker blijven. Bij de andere providers is het gras niet groener.

-> Wat ik je als tip wil meegeven is, bekijk in details alles wat je nodig hebt (ook als je een gezinnetje hebt) en schrap wat je kan missen of niet nodig hebt.

Het neemt wat tijd en werk in beslag, maar als je dat doet, dan zie je de dingen in een overzicht beter.

Aan jou de keuze...

Ex-Netweter
 

Prijsaanpassing Play Sports

Maak daar toch niet zoveel woorden aan vuil.

Op je aanrekening staat elke maand een verwijzing naar https://bestetarief.be

Er is meer dan genoeg keuze voor wie Telenet te duur vindt.

 

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Prijsaanpassing Play Sports

Dat moeten alle operatoren doen dat staat in de WEC (Wet Elektronische Communicatie) wet van 13 Juni 2005 artikel 111,§2(bestetarief.be) operatoren moeten ook minstens één keer per jaar het meest voordelige tariefplan op je factuur vermelden rekening houdend met je gebruikspatroon.Gebruikers mogen ook aan hun operator vragen om het meest voordelige tariefplan te vermelden de operatoren moet binnen een termijn van maximum 2 weken antwoorden artikel 109 en 110/1

0 Likes
Chrileba
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Prijsaanpassing Play Sports

IK zal zeker blijven bij Telenet.

Maar ik vind het per maand toch veel euro's te betalen.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2727
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Prijsaanpassing Play Sports

Je krijgt er veel voor in de plaats moet je ook zeggen zeer veel verschillende sporten

kan je zien 

Ik  hou mij alleen met de jup voetbal bezig   een jaarpas is genoeg voor mij

viel nog mee nu zie er ook dat er  veel is bij gekomen om te verlengen

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2727
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Prijsaanpassing Play Sports

Je neemt play sport niet alleen om jup voetbal te zien

het is grootste pakket dat er is en niet zelfde als de andere aanbieders geven

er zit een groot verschil in is niet alleen elevensport dat ze geven

dus vergelijken niet gemakkelijk

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Prijsaanpassing Play Sports

Ja we krijgen veel maar vroeger waren de Jupiler pro league rechten exclusieve rechten nu al jaren niet meer das een groot stukske van de taart hoor en met alle respect maar in golf , motorsport of wielrennen heb ik geen interesse nu mogen ze wel eens ophouden met in onze zakken te zitten en eerst hun rommel software op orde zetten....

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Prijsaanpassing Play Sports

@Rik12 Telenet wil een zo ruim aanbod geven voor elk wat wils.  En het is niet alleen bij Telenet, maar ook bij Prx. en kijk eens naar NL waar Ziggo sport allemaal te bieden heeft.

En idd het is moeilijk om te vergelijken, maar je kijkt eerst, denk ik, naar de prijs en dan het aanbod. Niet?

De info was vroeger veel beter en dat had je een maandelijkse blad met films en series, maar ook aandacht aan sport. Maar dat is meer dan 10 jaar afgeschaft en jij als kijker moet het zelf maar uitpluizen.

Op de website zie de kalender van alle sporten, maar soms soms is het een doolhof.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 204
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Prijsaanpassing Play Sports

Kreeg de mail gisteren ook, best verrast, want zowel Play Sports als Play More hebben toch al altijd stevig prijskaartje gehad vind ik.

En recent overgeschakeld van Wigo Home (tv+internet+vaste lijn) naar All-Internet + TV Iconic. En ondanks dat Play Sports van €19,95 naar €24,95 ging bespaar ik ca. €16. Denkt ge van nice besparingske en 2 weken later komen ze met prijsstijging Play Sports. Dus voor mij word dat €26,95. Maar ik ben zo'n fervente kijker vh voetbal (PL, JPL en Bundesliga) en F1, dat ik Play Sports niet gauw zal omruilen voor bvb de 'All Access + Play Sports maandpas' voor €21,99 bij Eleven. Ook omdat er geen tv-app is voor LG tv en Eleven loopt ook altijd enkele tientalle seconden achter ivm Play Sports zenders, zeker via site, maar ook via tv-box, vaak opgevallen, want Play Sports zendt toppers uit de Serie A, La Liga, Bundesliga ook op eigen kanalen uit, terwijl deze ook op Eleven zenders te zien zijn en dan loopt Eleven altijd achter.

Dus naah vr mij zouden de alternatieven achteruitgang zijn.

Follow the White Rabbit
0 Likes