Beantwoorden
Rik5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Prime houden of voor Play kiezen ?

Hallo. Ik heb, na de invoering van Play en Play More, gekozen om Prime te behouden. Ik stel nu echter vast dat Play, net als Prime, een film/serie aanbod heeft. Play is echter veel goedkoper. Overstappen van Prime naar Play lijkt dan ook evident, niet ?

7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prime houden of voor Play kiezen ?

Zeker weten. Het prime aanbod is bijlange niet zo uitgebreid als het Play en Play more aanbod. Dat is al een tijdje zo.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

Prime houden of voor Play kiezen ?

@Rik5: Prime kan je niet echt vergelijken met Play. Bij play heb je geen film kanalen, maar kan je wel een beperkt aantal films en series bekijken via play a la carte. Met Play More heb je dan wel jouw filmkanalen. De play kost 10EUR en play more kost 24.95EUR. 

 

In jouw geval ga je dus mee hebben aan de play more dan aan de play 🙂

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prime houden of voor Play kiezen ?

Nog even ter info: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/zenderoverzicht-digitale-tv-en-yelo/

Hier kan je heel goed bekijken welke extra zenders je onder Play hebt of onder Play More. Buiten natuurlijk het à la carte aanbod dat uitgebreider is dan onder Prime.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Prime houden of voor Play kiezen ?

Play More ligt inderdaad dichter bij Prime omdat er sowieso ook de Play More-film- en seriezenders inzitten wat je bij Play niet hebt Je krijgt er dan ook nog een heel deel zenders bovenop + terugkijktv + een uitgebreider à la carte-aanbod

 

Je kan altijd met Play beginnen natuurlijk maar ik denk dat het voor jou eerder teleurstellend gaat zijn. Ik kan natuurlijk ook mis zijn 🙂  Het à la carte aanbod van Play is ook een stuk kleiner dan van Play More. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prime houden of voor Play kiezen ?

ook is er nu een actie dacht ik als je play more neemt en je Wiggo hebt van telenet je maar de helft betaald voor 2 maanden.

https://www2.telenet.be/nl/entertainment/play-more/

 

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Prime houden of voor Play kiezen ?

prime is ook al zeer oud produkt hee voor de ex indigebruikers tip neem paly more nog beter

0 Likes
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Prime houden of voor Play kiezen ?

en je kan nu ook betv pakket bijnemen met maar liefst 7 extra filmkanalen in OV. doen doen doen mannen leve telenet

0 Likes