Beantwoorden
a167314
Freshman Meerweter
Berichten: 54
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Alles op zijn plek! Star Wars Day

Nieuwe Digicoder

Weet iemand of Telenet in zijn nieuwe Digibox ook Plex vooraf gaat installeren zoals Netflix?

Alle media onder 1 dak

21 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuwe Digicoder

Dat zullen we dan pas weten denk ik.

Je kan op de digicorder nu ook al je plex-server zien via dlna. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe Digicoder

nu er al testpersonen zijn ingelicht via mail dat ze kunnen mee testen en nog tijd hebben om zich te melden zou ik graag willen weten of ik ook nog kan mee testen zonder mail te hebben gekregen en geen digicorder te hebben???

kan @Suzy iets melden al dan niet privé aan mij ?????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Digicoder

@Master-Magic, natuurlijk! Ik was sowieso van plan je nog van een antwoord te voorzien. Heb je even een DM hierover gestuurd. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Thomasvd
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Nieuwe Digicoder

Hallo Suzy,

 

Een interne van Telenet had mij gecontacteerd voor de beta test, dus heb ik mij hiervoor ook ingeschreven.

Ze hebben mij gisteren telefonisch proberen te contacteren i.v.m die digicorder.

Jammer genoeg was ik een opleiding aan het geven, en kon ik de telefoon niet opnemen.

Kunnen jullie mij misschien even terug telefonisch contacteren?


Jullie hadden mij gecontacteerd via de 011 37 08 **

Alvast Bedankt.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Digicoder

@Thomasvd, bedoel je dat je hiervoor een uitnodiging per mail hebt ontvangen en daarop hebt ingeschreven? Want dan is het helemaal in orde, die uitnodiging kwam effectief van Telenet. 

 

Ik zie dat je hierover contact online met Telenet hebt opgenomen om dit na te vragen. Dat is dan ook de reden dat ze je hebben proberen bellen, om te bevestigen. Niet om je meer vragen te stellen over de digicorder. Ik kan je via hier bevestigen dat dit een echte uitnodiging was en meer informatie en een finale bevestiging later nog zullen volgen.

 

Bedankt alvast voor je interesse! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

glennvda
Freshman Veelweter
Berichten: 186
Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Nieuwe Digicoder

@Suzy , Ik vind het toch jammer dat ik geen uitnodiging heb gekregen om deel te nemen aan het testpanel voor de nieuwe digicorders. Dit ongenoegen heb ik al meermaals doorgegeven, maar zonder succes. Ik hoop dan ook dat ik nog steeds kan meetesten... 

0 Likes
bjorn1977
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
TV-box / TV-app / telenttv.be Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Nieuwe Digicoder

Wij hebben op 25/7 een mail gekregen om de nieuwe digicorder te testen. Echter is mijn vriend hier paar keer voor gebeld, gezien zijn werk uren niet kunnen opnemen. Nu was mijn vraag of er eventueel naar mij kan gebeld worden of we ineens een afspraak kunnen maken zodat we de nieuwe digicorder kunnen testen.

 

Mvg

Bjorn en Véronique


@a167314@  schreef:

Weet iemand of Telenet in zijn nieuwe Digibox ook Plex vooraf gaat installeren zoals Netflix?

Alle media onder 1 dak


 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe Digicoder

@glennvda

 

Ik vrees dat dat ijdele hoop is. Meermaals vragen om te mogen meedoen is bovendien geen garantie voor deelname. Per slot van rekening kan niet iedereen meedoen...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
glennvda
Freshman Veelweter
Berichten: 186
Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Nieuwe Digicoder

Vind deze manier van werken van Telenet toch eerder amateuristisch. 

* slechte communicatie over het inschrijven
* is al maanden geleden... verder geen communicatie

* het nieuws is al van 2016 dat er een nieuwe digicorder gaat komen

* als je dan wil testen, mag je niet testen... nochtans betaal je hetzelfde als die klant die kan testen en een betere beleving heeft met betere apparatuur

* ...

 

De vraag is: wanneer wordt er effectief getest, wanneer wordt er gecommuniceerd hierover, wanneer krijgen alle klanten dit en wat is de kostprijs voor de omruiling? Gaan de prijzen omhoog?

 

Filmpje dat al bijna 2 jaar oud is. Sorry, maar ondertussen is deze apparatuur ook al gedateerd.

https://www.youtube.com/watch?v=1ST_FYMUSxU&feature=youtu.be

 

*gefrustreerd*

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Digicoder

@bjorn1977, goed dat je het dan even laat weten! Stuur je me via DM je gsm nummer en klantennummer nog even door? Dan laat ik je op die nummer opnieuw opbellen om een afspraak vast te leggen, Bjorn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Digicoder

@glennvda, zoals we hier al eerder gekaderd hebben kon niet iedereen mee testen, dit vanwege bepaalde criteria waaraan niet voldaan werd (type mode, type pakket, ... . 

 

Iedereen die zich begin van het jaar heeft ingeschreven via De Netweters of via onze klantendienst telefonisch, werd bijgehouden in een lijst. Hierin is er een eerste selectie gemaakt in juni. Installaties voor deze testers zijn gestart op 16/07, die test is dus momenteel volop bezig.

 

Half juli hebben we beslist om de groep testers toch nog wat uit te breiden, waarna een extra selectie is gemaakt uit de initiële lijst van geïnteresseerden. Je kon je dus niet opnieuw inschrijven. De extra selectie testers hebben op 25/07  een e-mail gekregen dat ze kunnen mee testen en worden vanaf deze week opgebeld. 

 

Antwoorden op de vragen wanneer krijgen alle klanten dit en wat is de kostprijs voor de omruiling en gaan de prijzen omhoog, heb ik helaas niet. Dit zal zodra dit geweten is zeker gecommuniceerd worden. 

 

Ik snap dat je het jammer vindt dat je niet kan mee testen, maar je nog inschrijven of meedoen met de huidige test is niet mogelijk. De volgende fase (waarover er gisteren in de pers ook gesproken is), daarover heb ik op dit moment nog geen info. Zodra er geweten is of je je hiervoor kan inschrijven ja/neen, zal ik dit zeker communiceren op De Netweters. 

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe Digicoder

@glennvda

 

Volgens mijn bescheiden mening vind ik het een beetje onvolwassen dat je nu wat wil natrappen, omdat je toevallig één van de vele (!) gebruikers bent die niet tot de testers behoort. Het is toch logisch dat Telenet een selectie moet maken, want ze kunnen moeilijk iedereen laten testen.

 

In principe is Telenet nogal open wat de test betreft. Ik ben/was zelf betatester van een stukje software en in dat geval heeft de firma ervoor gekozen om met een NDA te werken. Het enige dat we met andere gebruikers mogen delen is dat we betatesters zijn. Telenet had dus makkelijk kunnen werken via mail en de vraag om dit geheim te houden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
glennvda
Freshman Veelweter
Berichten: 186
Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Nieuwe Digicoder

@sb

Waar trap ik dan na? Dit is een vrije meningsuiting hoor. 

Ik vind het gewoon amateuristisch... we zijn ondertussen 2 jaar verder en er is nog niets nieuws. 

Porter sprak gisteren over 4K uitzendingen... dat is een leugen. 

Er wordt zelfs nog niet in 1080p uitgezonden. Ja dat ligt aan de zenders? Ja en neen.

En gaat deze digicorder wel degelijk 4K hebben? Het gaat blijkbaar om 4K Ready (bron Youtube eind 2016).

 

En als dit natrappen is... sorry... dan zal ik enkel nog lezen en mijn mond houden.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe Digicoder

je moet niet alles geloven van oude filmpjes, de krant poste zelf een foto van een digicorder van in Ierland en de uk, in belgie is het een totaal andere ontvanger.

dus groot verschil, wacht nog wat af, in 2019 zal je wel kans hebben deze te gebruiken veronderstel ik, 

er zijn toch geen 4K zenders in belgie, dus veel mis je niet, enkel Netflix en youtube werken op die box voorlopig in 4K.

het zal wel komen, laat telenet en de testers eerst alle bugs oplossen en dan kan je er ook van genieten 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.