24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
|
|
|
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Prime Video
Ik kijk verschillende streaming diensten op mijn UHD Oled TV via een VPN verbinbding.
De manier waarop ik dat doe is als volgt:
- de TV heb ik manueel een IP adres en gateway instellingen toegekend. Dit gw adres is niet de default 192.168.0.1 , maar 192.168.0.2
- IPv6 heb ik op de TV gedeactiveerd
- dit adres 192.168.0.2 is een raspberry PI (v3), waarop ik een openvpn client geinstaleerd heb.
- al het verkeer gaat dus vanaf de TV naar de rpi, die het in een vpn-tunnel stopt waarna het met een buitenlands IP adres op het internet komt.
Bovenstaand werkt al lange tijd perfect. Ik had toevallig 2 weken geleden een "probleem" omdat het 3 jaar geldige openvpn certificaat afliep. Moest ik even vernieuwen. Nu op naar de volgende 3 jaar.
Speelt het nu eigenlijk nog een rol of je Prime afsluit op amazon.de of.nl of .com.be ?
Is me niet helemaal duidelijk...
Ja er is nog een verschil op, in Nederland heb je wel films in het mgm account dat je niet in België kan op abonneren en dus niet zien,
in België is er geen mgm optie om te abonneren.
Ah, weer iets bijgeleerd...wist niet dat er extra's waren naast prime (https://www.streamwijzer.nl/mgm-channels-amazon-prime-video/)
Dus best amazon.nl...bedankt !
En de Duitse kost geen 30 euro per jaar
Voor die mgm abbo moet je ook bijbetalen, zit niet in het prime abbo, en in België zal je er zonder VPN ook niet aan kunnen is allemaal geblokkeerd, heb een nl account 😉
een Duits abbo is nog steeds bijna 9€ per maand. Een be account en nl account bijna 3€
waarbij je met een Duits abbo meestal moet werken met VPN en je niet altijd Nederlandse ondertitels hebt.
is beetje zoeken en een keuze maken.
@Master-Magic schreef:
Voor die mgm abbo moet je ook bijbetalen, zit niet in het prime abbo, en in België zal je er zonder VPN ook niet aan kunnen is allemaal geblokkeerd, heb een nl account 😉
Ik heb de Belgische Prime, en daar kan je het zonder problemen bestellen:
@m-jan20 heb je al verder geklikt ????
ik krijg dat scherm ook maar als ik verder klik komt er op dat ik niet in het juiste land zit zoals je aan m'n screen foto zag, MGM+ is niet in belgie beschikbaar, wel in nederland en Duitsland en Engeland enz.
Raar, ik kan er niet op abonneren 😳
las net dit
http://persberichten.deperslijst.com/251521/prime-video-lanceert-aanvullende-zenderabonnementen-in-b...
Heb er voorheen met een Vlaams account ook niet op kunnen abonneren.
Bizar allemaal.
@Master-Magic schreef:
Heb er voorheen met een Vlaams account ook niet op kunnen abonneren.
Was dit voor of na 5 april?
Het zijn meer klassieke films en oude bioscoopsuccessen en 007-films
Vanaf juni gestart je moet zien of het bij je past en nog goed hd beeld voor deze films
na wat zoeken gevonden, Belgen met een nl account krijgen dit niet omdat ze geen Nederlands adres opgegeven hebben en het ip in België gezien is bij registratie,
werkt wel als je als Belg een prime België abbo hebt en dus in regel bent met een Belgisch account.
daarom dat ik er niet kan op abonneren omdat ze zien met m’n nl account ik in België inlog sinds registratie.
enige oplossing is dus een Belgisch account aanmaken weer.