24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Misschien stomme vraag. Is het mogelijk om de status van geziene aflevering te resetten. Zodat terug automatisch van begin kan zien zonder manueel te kiezen. ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Wat je gezien hebt kan je niet resetten die mogelijkheid is er niet. Het is ook geen stomme vraag hoor want zelfde geldt was die functie er wel en had je die over het hoofd gezien. Dus het was op zich een goede vraag enkel de mogelijkheid is er niet jammer maar helaas.
@Ex-Netweter
Wat een stomme vraag! Grapje!
We hebben hier al andere dingen zien passeren....
Ik denk ook niet dat het mogelijk is de status van een geziene aflevering te resetten.
Ik heb zulke procedure nog nergens gezien, met uitzondering van mail. Een gelezen mail kan je opnieuw aanmerken als "ongelezen". Maar dat is dan ook de enige uitzondering die ik ken.
@Ex-Netweter ik dacht dat dit 1 jaar wordt bijgehouden, indertijd dat je nog kon kiezen tussen de SD of HD versie van de film of serie heb ik ook eens te rap geweest en ik kon de HD versie niet meer opvragen en dat was toen het antwoord van de klantendienst, zij konden dat ook niet resetten...
en dat jaar bijhouden zal nu nog altijd wel zo zijn want de laatste maanden dat ik mijn digicorder had dit jaar had ik gemerkt in de tv-theek dat er ook heel wat bekeken films en series "vergeten" waren. TV-box zal wel het zelfde zijn denk ik zal het u volgend jaar eens weten zeggen 😉
terug naar fabrieksinstelling helpt NIET, het zal ergens op een server worden bijgehouden.
heeft met rechten te maken eens de termijn van serie of film verlopen is
verdwijnt deze op alle je toestellen.
kan je niets aan doen
@luc55 als je toch een antwoord wilt geven om een antwoord te kunnen geven moede eerste wel @Ex-Netweter zijn vraag lezen e 😉 het gaat erom dat je niet kunt wissen wat hij allemaal al bekeken heeft via de TV-theek, dus ge moet er het verhaaltje rechten niet bij sleuren da zijn 2 totaal verschillende zaken.
u antwoord is totaal naast de kwestie...