Beantwoorden
sladang
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Reset gezien aflevering via play more is dit mogelijk

Misschien stomme vraag. Is het mogelijk om de status van geziene aflevering te resetten. Zodat terug automatisch van begin kan zien zonder manueel te kiezen. ?

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reset gezien aflevering via play more is dit mogelijk

@sladang 

Wat je gezien hebt kan je niet resetten die mogelijkheid is er niet. Het is ook geen stomme vraag hoor want zelfde geldt was die functie er wel en had je die over het hoofd gezien. Dus het was op zich een goede vraag enkel de mogelijkheid is er niet jammer maar helaas.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Reset gezien aflevering via play more is dit mogelijk

@sladang 

Wat een stomme vraag! Grapje!

We hebben hier al andere dingen zien passeren....

Ik denk ook niet dat het mogelijk is de status van een geziene aflevering te resetten.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reset gezien aflevering via play more is dit mogelijk

Ik heb zulke procedure nog nergens gezien, met uitzondering van mail. Een gelezen mail kan je opnieuw aanmerken als "ongelezen". Maar dat is dan ook de enige uitzondering die ik ken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Reset gezien aflevering via play more is dit mogelijk

@sladang ik dacht dat dit 1 jaar wordt bijgehouden, indertijd dat je nog kon kiezen tussen de SD of HD versie van de film of serie heb ik ook eens te rap geweest en ik kon de HD versie niet meer opvragen en dat was toen het antwoord van de klantendienst, zij konden dat ook niet resetten...

en dat jaar bijhouden zal nu nog altijd wel zo zijn want de laatste maanden dat ik mijn digicorder had dit jaar had ik gemerkt in de tv-theek dat er ook heel wat bekeken films en series "vergeten" waren. TV-box zal wel het zelfde zijn denk ik zal het u volgend jaar eens weten zeggen 😉

 

terug naar fabrieksinstelling helpt NIET, het zal ergens op een server worden bijgehouden.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2702
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reset gezien aflevering via play more is dit mogelijk

heeft met rechten te maken eens de termijn van serie of film verlopen is

verdwijnt deze op alle je toestellen.

kan je niets aan doen

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Reset gezien aflevering via play more is dit mogelijk

@luc55 als je toch een antwoord wilt geven om een antwoord te kunnen geven moede eerste wel @sladang zijn vraag lezen e 😉 het gaat erom dat je niet kunt wissen wat hij allemaal al bekeken heeft via de TV-theek, dus ge moet er het verhaaltje rechten niet bij sleuren da zijn 2 totaal verschillende zaken.

 

u antwoord is totaal naast de kwestie...