Beantwoorden
FrankV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

Beste netweters, ben ik nu de enige die het bizar vind dat Streamz vandaag 2 weken gratis wordt aangeboden maar dat ik als play more abonnee gewoon moet doorbetalen en geen 2 weken in mindering krijg op mijn factuur?

 

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: 2 weken gratis Streamz???

Tags (2)
0 Likes
11 reacties
DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

Dat is typisch... Is zo'n aanbod die alleen zal gegeven worden aan nieuwe telenet klanten en nieuwe abonnees op streamz...

Bestaande klanten zullen weinig beloond worden met zoiets. Er wordt alleen maar extra afgenomen van bestaande klanten want wij hebben bijvoorbeeld yugo all-in 30 en daarvan zijn de extra themakanalen gewoon uit verwijderd...

 

0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

Die promo is enkel voor nieuwe Streamz-klanten.

Net zoals de gratis maand bij Netflix, die is ook maar éénmalig en enkel voor nieuwe inschrijvingen.

 

Jammer is wel dat nieuwe Play More-klanten geen 2 weken gratis krijgen, zelfs geen korting twv 2 weken Streamz...

 

Maar uiteindelijk gaat het maar over 5,975 euro.
Zo gul is streamz niet voor de nieuwe klanten. Bij Play kreeg je tenminste nog 1 maand gratis...

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

@FrankV  Waarom zouden er 2 weken moeten afgetrokken worden van u factuur, oké minder betalen is altijd fijner, mr niet relevant. Als morgen Play sports, Netflix, Amazon,...van naam veranderen, krijg je toch ook geen korting. Nieuwe klanten krijgen toch meestal een proeftijd.

Follow the White Rabbit
0 Likes
DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

Dit staat vermeld onder de voorwaarden:

 

*Kijk 14 dagen gratis Streamz
Aanbod geldig tot 31/12/2020 als je klant bent of wordt van Telenet digitale televisie en op voorwaarde dat je in het verleden niet al hebt genoten van een promotie op Play of Streamz. Na afloop van de 14 dagen gratis Streamz start automatisch een abonnement van één maand voor € 11,95 per maand, tenzij je voor afloop van de 14 dagen gratis Streamz periode aan de Telenet klantendienst meldt dat je geen abonnement wenst aan te gaan voor Streamz. Na afloop van de eerste maand wordt je abonnement automatisch voor onbepaalde duur verlengd en kan je je abonnement steeds kosteloos opzeggen.

0 Likes
FrankV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

Dat begrijp ik wel, je moet mijn vraag anders lezen: als je vandaag intekent op Streamz (de vorige play dus) krijg je 2 weken gratis. Voor diegenen die al play betaalden krijgen automatisch streamz maar moeten wel gewoon doorbetalen. Het bizarre is dat als je play opzegt en dan via streamz opnieuw abonnee wordt je wel 2 weken gratis krijgt. Ik vind dat onlogisch?

 

0 Likes
FrankV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

wel, nu komt het bizarre, als ik mijn play more abonnement via mijn telenet volledig opzeg en via de website van streamz terug een abonnement neem krijg ik 2 weken gratis zo lijkt het, telenet zelf heeft via de helpdesk geen antwoord, ze boden met gratis sport aan.

0 Likes
FrankV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

@louishufk  heeft de inhoud van deze post verwijderd wegens dubbel gepost.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

@FrankV @DavidN83 

Abonnement opzeggen en dan opnieuw abonnement nemen zal niet lukken voor de gratis periode. Het enige wat een kansje heeft op succes is na te kijken als je destijds geen korting gekregen hebt bij het aangaan van Play kan je Telenet hierop wijzen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?


@FrankV  schreef:

wel, nu komt het bizarre, als ik mijn play more abonnement via mijn telenet volledig opzeg en via de website van streamz terug een abonnement neem krijg ik 2 weken gratis zo lijkt het, telenet zelf heeft via de helpdesk geen antwoord, ze boden met gratis sport aan.


Bizar? Er is toch een verschil tussen het Play More abonnement en een abonnement via de website van Streamz:

  1. Als je via de website van Streamz een abonnement neemt, dan kan je alleen kijken via de Streamz App (je kan 5 profielen aanmaken, en met max. 4 gelijktijdig).
  2. Als je via Telenet op Streamz, Streamz+ of Play More abonneert, heb je hier bovenop:
    1. terugkijk-TV (7d)
    2. je kan kijken via de Digicorder of TV-Box, en ook via de Yelo App of de TV-App.
    3. themakanalen (Play More).

Je hebt dus inderdaad 2 weken gratis, maar verliest de andere voordelen. Aan jou de keuze?

 


@janne_man  schreef:

Abonnement opzeggen en dan opnieuw abonnement nemen zal niet lukken voor de gratis periode. 


Toch wel, je kan - onafhankelijk van jouw Telenet abonnement - inschrijven via de website van Streamz. Dan krijg je 2 weken gratis, maar je verliest een aantal voordelen (zie hierboven)...

Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?


@Ex-Netweter  schreef:

@FrankV  schreef:

wel, nu komt het bizarre, als ik mijn play more abonnement via mijn telenet volledig opzeg en via de website van streamz terug een abonnement neem krijg ik 2 weken gratis zo lijkt het, telenet zelf heeft via de helpdesk geen antwoord, ze boden met gratis sport aan.


Bizar? Er is toch een verschil tussen het Play More abonnement en een abonnement via de website van Streamz:

  1. Als je via de website van Streamz een abonnement neemt, dan kan je alleen kijken via de Streamz App (je kan 5 profielen aanmaken, en met max. 4 gelijktijdig).
  2. Als je via Telenet op Streamz, Streamz+ of Play More abonneert, heb je hier bovenop:
    1. terugkijk-TV (7d)
    2. je kan kijken via de Digicorder of TV-Box, en ook via de Yelo App of de TV-App.
    3. themakanalen (Play More).

Je hebt dus inderdaad 2 weken gratis, maar verliest de andere voordelen. Aan jou de keuze?

 


@janne_man  schreef:

Abonnement opzeggen en dan opnieuw abonnement nemen zal niet lukken voor de gratis periode. 


Toch wel, je kan - onafhankelijk van jouw Telenet abonnement - inschrijven via de website van Streamz. Dan krijg je 2 weken gratis, maar je verliest een aantal voordelen (zie hierboven)...


klopt volledig (y)

mooi voorbeeld: facebook pagina van "Proximus epic" maakt reclame voor streamz...

 

in feite kan een onderscheid maken > TLN streamz/stream+ en dan streamz

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz 2 weken gratis voor klanten, wat met Play More?

@Cru @Ex-Netweter 

Je abonnement opzeggen en dan een abonnement nemen bij Proximus kan je mogelijk een korting geven bij Proximus.

 

Je Play of Streamz bij Telenet opzeggen en dan bij Telenet de optie Steamz nemen geeft je nul komma nul voordeel.  Als je echter Steamz bij Streamz neemt, heb je een niet Telenet product af. Ja de volledige inhoud van Steamz bij Streamz heb je ook in Streamz bij Telenet. 

Enkel als je Streamz bij Telenet neemt, kan je Streamz zien met yelotv of met telenettv.

Kijk ook maar eens op https://www.streamz.be en merk op dat er bij Telenet tv een asterisk staat en de verwijzing luidt als volgt: Om Streamz te kijken via Telenet TV, moet je een Streamz-abonnement nemen via telenet.be/streamz of via de Telenet TV-shop.

0 Likes