Beantwoorden
Billie
Freshman Weetjeslezer
Netjes! En we zijn vertrokken!

Streamz betaald voor volledige maand, maar geen toegang

Ik heb onlangs 1 maand gratis Streamz gebruikt met een promo. Omdat er nog programma's waren die ik wou uit kijken besloot ik om nog niet op te zeggen na het einde van de gratis maand, maar om nog 1 maand extra te nemen (tot eind augustus). Deze werd aangerekend op mijn factuur. Ik heb kort daarna mijn Streamz abonnement al opgezegd, omdat ik na het verlopen van die extra maand geen abonnement meer wens en ik het gewoon makkelijker vond om dat nu al te doen ipv een herinnering in mijn agenda te zetten om dat over 3 weken te doen. Ondanks dat ik betaald heb voor een extra maand, is mijn toegang tot Streamz onmiddellijk stopgezet. Ik heb dus betaald tot eind augustus, maar kan er geen gebruik meer van maken. Dit kan toch niet de bedoeling zijn??

Tags (2)
2 reacties
Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Je krijgt het teveel betaalde abonnement terug via je volgende Telenet-factuur want je abonnement wordt altijd meteen stopgezet bij Telenet als je een pakket deactiveert.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij alziend oog. ;-)

Zoals @Hofkens zegt

Je hebt een minimale contractduur van 1 maand. Zeg je in die eerste maand op? Dan wordt je abonnement meteen stopgezet en betaal je een opzegvergoeding van 10 euro. Je abonnementskost wordt pro rata berekend. Zeg je in de tweede maand op dan zetten we je abonnement stop en wordt het vooraf betaalde bedrag pro rata verrekend bij je volgende aanrekening.

Bron: Kijken met Streamz | MyTelenet 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.