Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz breekt geen potten

Streamz breekt niet echt potten, zo blijkt. Al denk ik dat het zo ongelooflijk veel potentieel heeft, kijk naar Videoland (1 miljoen+ abonnees). Maak er een échte samenwerking van tussen alle Vlaamse zenders. En ja, zet ook alles van de VRT erop (ik wil daar gerust voor betalen voor het alles-in-1-concept zonder reclame). Voeg er nog (voor een eventuele extra) livestreams zo van de zenders & Eleven Sports en je hebt hét TV aanbod van de toekomst:


De basis: Streamz (Vlaamse fictie): €4,99/maand met add ons:
- Max (internationale fictie met o.a. HBO): €6,99/maand extra
- TV (alle Vlaamse zenders): €6,99 extra
- Sports BE (Pro League): €8,99 extra
- Sports (alle international voetbal + NBA + wielrennen + NFL + ...): €19,99 extra

Maak er mooie iOS, Android (TV), Apple TV, Firestick, Playstation, Samsung, LG, ... apps voor en je bent vertrokken.

Thoughts? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
7 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz breekt geen potten

Volgens mij een mooie gedachte maar toch heel onrealistisch. Gewoon door het feit dat er in uw tekst staat "zonder reclame". Dat ga je nooit gerealiseerd krijgen, helaas.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz breekt geen potten

Add on-systeem inderdaad onrealistische droom. Maar Streamz TV (alle Vlaamse TV) moet toch perfect haalbaar zijn zonder reclame als ik voor abonnement betaal (zoals NL Ziet)? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz breekt geen potten

Ik vrees dat de zenders meer inkomsten halen uit de reclame dan jij extra gaat betalen voor uw abo hoor ... Ook de Vlaamse ...

 

Nee, die reclame, die is er om nooit meer weg te gaan .. Tenzij tegen een zeer hoge bijbetaling, en daar zit toch niemand op te wachten ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz breekt geen potten

Typisch dat het weer werkt in Nederland, maar onmogelijk blijkt in Vlaanderen… 🙁


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Streamz breekt geen potten

Vooral ook het feit dat Streamz er was voor Vlaamse series en films. Hierdoor had ik ook echt de verwachting dat in de maanden na de lancering het aanbod Vlaamse series uit het verleden groter en groter zou worden, maar dat blijkt toch niet het geval te zijn. Van bijvoorbeeld De Kotmadam staan er telkens slechts 5 seizoenen tegelijkertijd op (eerst seizoenen 1-5, nu seizoen 6-10, binnenkort dan seizoen 11-15 waarschijnlijk) en ook andere comedyreeksen uit de oude doos zoals Verschoten en Zoon bijvoorbeeld blijven momenteel nog steeds afwezig.

 

Nu zie je zelfs dat er verschillende vtm-reeksen niet op Streamz staan en wel op Disney+. Dat snap ik dan al helemaal niet dat op HET Vlaamse streamingplatform wil zijn maar de eigenaars hun eigen reeksen niet op hun eigen platform zetten maar wel verkopen aan de gigantische Amerikaanse blokken waar ze tegen wouden concurreren...

 

Ik ben ondertussen al wel vrij zeker dat vanaf het moment dat ook HBO Max zijn volledige aanbod zal lanceren in Vlaanderen op zichzelf ipv via Streamz dat het abonnementsgeld heel hard zal moeten dalen om nog abonnees te behouden. Dan zal die 4,99 euro per maand zoals @m-jan20 aanhaalde wel het maximum zijn dat er nog kan gevraagd worden.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz breekt geen potten

Er verdwijnen inderdaad veel Vlaamse series naar andere platformen zoals Netflix & Disney. Ook de series uit het verleden staan er niet zoveel op. Dit is niet dé Vlaamse streamingdienst met een gigantisch Vlaams aanbod, helaas.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Streamz breekt geen potten

Voor de dure prijs voor het grootste abonnement is het aanbod zeer triestig . Wzt men blockbusters noemt zijn veelal B en C films die al om elke tv zender te zien waren.  Is nog geen 5€ per maand waard ...HBOMAX aanbid is de overschot waar geen mens naar kijkt . Je kan beter een abonnement nemen op Hbo max ..veel goedkoper. 

0 Likes