24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik vind het als streamz abonnee niet duidelijk wat ik nu wel kan kijken en wat niet.....
Als ik in de TV-theek rondkijk, dan kom ik geregeld films tegen waarvoor ik toch moet betalen !
Kan Telenet dit niet beter uit elkaar houden of doe ik misschien iets fout.
Ik heb een abbo op Streamz en wil dan zuiver en alleen kunnen zoeken tussen de films en de series die voor mijn abbo beschikbaar zijn !
Er mag dus wel wat meer onderscheid gemaakt worden tussen Streamz; Streamz+; A la carte enz !
Ligt dit aan mij, of ervaren jullie dit ook zo ?
Johnny.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik vrees dat je u vergist en dat @DeLLiAnO gelijk heeft.
Ik heb het getest. Op PC naar de website van streamz. Daar willen aanloggen met mijn Telenet account ... en nougabollen ... Ik moest een account van streamz aanmaken om te kunnen kijken. Heb ik dus niet gedaan, maar het toonde wel aan dat je dus via PC niet op de website van streamz zelf kan aanloggen met Telenet credentials.
@StefaanH vroeger kon dit wel, zal iets veranderd zijn,
merk ook dat ik een code niet kan ingeven in mijn.telenet voor streamz te activeren voor een maand gratis,
moet telenet bellen daarvoor, er is door de aanpassing naar het base IT systeem sterk wat fout bij telenet met inloggen vrees ik.
Heb je al eens code gebruikt voor streamz?
Die van ons zegt, dat ze al eens codes heeft gehad en bij invoeren lukte niet omdat ze ooit al eens een account had.
Ze zegt dat de codes vaak alleen werkt, de allereerste keer bij gebruik streamz. Mss was dit vroeger zo en nu niet... Dat weet ik niet.
Ik wist het niet de meeste zijn overgeschakeld in begin er waren problemen nu loopt het perfect
Ik dacht dat er een jaar moet tussen zitten voor een maand gratis
Ik denk dat adres een probleem maakt mensen die ik ken probeerde humo bon of kbc actie van streamz (kan ook andere bank zijn )
die moesten altijd bellen om in orde te brengen
@StefaanH schreef:Op PC naar de website van streamz. Daar willen aanloggen met mijn Telenet account ... en nougabollen ...
Vreemd, hier werkt dit al jaren perfect? Telenet/Streamz zouden die "aanmelden met Telenet" knop er ook niet plaatsen anders, denk ik dan...
Ik heb net nog even getest en wat grondiger gezocht en ik moet mijn woorden terugtrekken.
@m-jan20 , je hebt wel degelijk gelijk. Ik had die knop niet gezien/gevonden bij mijn vorige bezoeken, ik logde in met het inlogscherm dat ik bovenaan zag. En dat werkte dus niet met Telenet credentials. Nu heb ik er speciaal nog eens naar gezocht en hem dan toch wel degelijk gevonden. Het werkt dus ook op PC op de website van streamz. Mijn welgemeende excuses.
Eens alles goed staat ben je het gewoon en zeker de 5 profielen is gemakkelijk
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/streamz-app-downloaden-en-aanmelden/