42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Hallo. Ik deel mijn WiFi met iemand, ik gebruik het privé en ik betaal voor onbeperkt internet. Ik heb Streamz reeds een paar weken. Sinds vorige week is er een probleem.
Wanneer ik sinds vorige week op mijn Samsung Serif Smart-tv naar de streamingsdienst Streamz kijk, gebeurt het vaak dat de stream hapert (loading symbool verschijnt en beeld stopt). Vaak duurt deze loading time 3 tot 10 seconden lang alvorens de stream doorgaat om dan meteen na een paar seconden of minuten terug te haperen.
Dit was in het begin niet het geval, enkel sinds vorige week begonnen. Bij de applicatie Netflix is dit niet het geval. Ik heb verder geen applicaties op mijn SmartTv. En het geheugen van die SmartTv is nog niet voor de helft vol.
Zijn er mensen met dezelfde klachten over Streamz?
Beste,
Films bekijken is onmogelijk via streamz. Het staat langer stil dan dat de film vooruit gaatIk heb nogthans Yugo all in en chromecast Mi box. Iemand die mij kan zeggen wat ik fout doe? Ook yugo zelf laadt amper ...
bij ons hetzelfde, idem op Yelo Play en VRT NU - sinds wij het zwaarste internet abonnement hebben is het verslechterd zelfs
kan zijn dat de wifi wordt gestoord door een toestel heb je buren die juist naast jullie wonen kan zijn door apparatuur van china (rechtstreeks uit china gekocht niet gekeurd voor europa ) dat toevallig de zelfde fec gebruikt dat zie nu meer en meer voor komen
Wij hadden dit ook sedert een maand of 2. Voordien nooit gehad. Niet alleen bij opnames van digibox maar ook bij het streamen via chromecast.
Wij hebben het probleem gevonden bij ons: telkens ik aan het streamen was van op de telenet app van op mijn gsm, en ik met andere apps bezig was op mijn gsm, haperde het beeld..
Ik heb nu mijn oude gsm genomen en enkel de telenet app op gezet: probleem opgelost!
We hadden voordien ook alles geprobeert van tv naar fabrieksinstellingen, internet even uit en aan zetten, knop op digibox..
Ligt dit aan de telenet tv app ..? Ik vermoed van wel want we hebben nooit dit probleem gehad tot enkele maanden terug. Maar dus, zo hebben wij het opgelost.. gsm gebruiken enkel voor telenet app🤷♀️
Bij ons idem dito. Streamz hapert steeds en start meestal niet onmiddellijk op. Dan moeten we de televisie (Samsung) volledig uit en weer aanzetten. Onze telenetbox moeten we overigens ook minimaal 1 x per week heropstarten omdat internet steeds wegvalt.