|
26.367
netweters
|
164.134
antwoorden
|
|
22.037
vragen
|
Om jou te kunnen blijven verwennen met must-see series, films, reality, documentaires, stand-up comedy, en nog zo veel meer, passen we vanaf 20 april 2026 onze prijzen aan. Zo kunnen we blijven investeren in een straf nieuw aanbod en zorgen we ervoor dat er altijd iets nieuws op je wacht.
De nieuwe jaarlijkse abonnementsprijs bedraagt € 143,88. Dit komt neer op € 11,99 per maand (voorheen € 10,99 per maand). Je betaalt de nieuwe jaarlijkse prijs, na afloop van je huidig abonnement,
Meer info bij Streamz: Ik heb een vraag over de nieuwe prijzen van Streamz.
| Abonnement | Huidige maandelijkse prijs | Maandelijkse prijs vanaf april | verschil |
| Streamz Basic | 8,99 euro | 9,99 euro | +11,1% |
| Streamz Premium | 13,99 euro | 14,99 euro | +7,1% |
| Streamz Premium+ | 21,99 euro | 22,99 euro | +4,5% |
Overzicht door Tweakers
Alle abonnementen:
Streamz Basic | Streamz Premium | Streamz Premium+ | |
Jaarlijks | € 7,99/maand | € 11,99/maand | € 17,99/maand (€ 215,88 per jaar) |
6-maandelijks | € 8,99/maand | €12,99/maand (€ 77,94 per 6 maanden) | € 19,99/maand (€ 119,94 per 6 maanden) |
Maandelijks | € 9,99/maand | € 14,99/maand | € 22,99/maand |
Overzicht door Streamz (Telenet biedt enkel Maandelijks aan)
Tot nu toe geen communicatie aan klanten die via Telenet Streamz nemen. Ook op de website van Telenet wordt nog niet gesproken over de aanpassing.
streamz vind ik te duur en interesseert mij niet.
en wie veel vlaamse films wil bekijken,
heeft bv sooner als alternatief.
@waterrat1978 mits dat Sooner in je bibliotheek abbo zit is dat gratis maar bij mijn gemeente werken ze er nog niet mee samen, dus mag betalen.
betaal dan liever voor een andere app.
Prijskaartje van de Bib abonnement wordt ook duurder. Een € erbij; van 5 naar 6€.
Dat kreeg ik te horen in de Bib.
in de bibliotheek in ieper is het jaarlijks lidgeld daardoor van 5 euro naar 8 euro per jaar gegaan.
@waterrat1978 ik betaal nog niks per jaar en heb ook een dvd collectie ter beschikking in de bibliotheek,
8€ voor een jaar en die app ter beschikking is nog weinig geld, al is dat aanbod ook beperkt in die app.
En voor Streamz+ volgt het volgende verlies nu. 28 Years Later (op Streamz+ vanaf 22 mei) wordt de laatste Sony-film die nog onder het huidige contract valt voordat Netflix de boel overnam. Zo zijn de films vanaf halfweg 2025 nu of in de komende dagen te zien op Netflix (zoals Karate Kid Legends, I Know What You Did Last Summer, A Big Bold Beautiful Journey en Anaconda) en komt het zelfs al zover dat het vervolg van 28 Years Later (28 Years Later: The Bone Temple) sneller op Netflix zal verschijnen (26 april) dan zijn voorganger op Streamz+.
Met ook nog de nakende fusie tussen Paramount+ en HBO Max (mogelijks eind dit jaar) is het buitenlands film- en serie-aanbod van Streamz en Streamz+ volledig weg. Wie er nog zoveel geld gaat betalen om enkele Vlaamse series te zien die soms al week later gewoon op tv komen lijkt mij dan vooral de vraag. En enkel series maken die niet op de gewone zenders komen is in zo'n kleine markt als Vlaanderen al helemaal niet rendabel.