Beantwoorden
Henri2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost

Ik heb op 31 mei 2023 voor het eerst melding gemaakt van een probleem met mijn Streamz account. Nu, bijna 2 maanden later is het nog steeds niet opgelost. Een medewerker had mijn account verwijderd, lang geleden, zelf kan ik dit ook niet via Mijn Telenet, en toen heeft het een paar dagen gewerkt. Ik kan Streamz alleen bekijken via de decoder, niet via om het even welke app, ALLEEN via de decoder. Oplossing van de telenet chat: doe de decoder weg en installeer de TV box!!! Echt waar! En dat is nadat ik aan verschillende mensen telefonisch en via de chat ongeveer 12x mijn probleem had uitgelegd, mét screenshots, foto's... Uuuuren! En het werkt nog steeds niet. Weet er iemand hier wat ik nog kan doen, of waar ik klacht moet neerleggen wegens zoveel onkunde? Betalen mo

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
Ex-Netweter
 

Streamz probleem raakt maar niet opgelost


@Henri2  schreef:

Weet er iemand hier wat ik nog kan doen


Abonneren via https://www.streamz.be/

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost


@Ex-Netweter  schreef:

@Henri2  schreef:

Weet er iemand hier wat ik nog kan doen


Abonneren via https://www.streamz.be/


Ik begrijp je antwoord maar toch zijn er nog enkele voordelen op te abonneren via Telenet als je in het bezit bent van een Tv Box. Je verkrijgt namelijk via dat apparaat enkele series en films met Dolby Digital 5.1. 

Via de Streamz app moet je het nog steeds stellen met een stereo signaal. Best bizar dat de duurste videostreaming dienst nog steeds weinig aandacht besteedt aan kwaliteit. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Henri2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost

Het probleem is dat ik geabonneerd ben. Ik kan Streamz alleen maar via de decoder bekijken, wat ik eigenlijk niet nodig heb, ik wil via tablet en pc kunnen kijken. Dat werkt niet. En aangezien ik alleen maar via de decoder kan kijken, is de oplossing om die te vervangen eigenlijk een slag in mijn gezicht. En ik moet geen dolby of iets anders hebben. Ik wil gewoon dat waar ik voor betaal, want dat moet ik dus wél doen, werkt!

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost


@Henri2  schreef:

Het probleem is dat ik geabonneerd ben. Ik kan Streamz alleen maar via de decoder bekijken, wat ik eigenlijk niet nodig heb, ik wil via tablet en pc kunnen kijken. Dat werkt niet. En aangezien ik alleen maar via de decoder kan kijken, is de oplossing om die te vervangen eigenlijk een slag in mijn gezicht. En ik moet geen dolby of iets anders hebben. Ik wil gewoon dat waar ik voor betaal, want dat moet ik dus wél doen, werkt!


Je weet toch dan je je moet aanmelden via de app met je Telenet account?

Als dat niet werkt dan zullen wij je ook verder kunnen helpen. Je zegt zelf dat de helpdesk diverse screenshots enzovoort heeft gekregen maar wij weten nog minder en zijn zelfs niet in staat om je account te bekijken. Dus sorry een oplossing zal niet van hier komen. 

Maar als al de rest je toch niet interesseert met Streamz waarom abonneer je je inderdaad niet gewoon via de app in plaats van met Telenet. Dat is eigenlijk hetgeen je wenst te bereiken. Dus de oplossing heb je volledig zelf in de hand. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Henri2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost

Ik kan mijn abonnement ook niet opzeggen via Mijn Telenet. Dus ik veronderstel dat er iets danig mis is met de wijze waarop mijn account gekoppeld is aan allerhande diensten. Ik had ook al problemen toen de logins veranderden van bvb. a123456 naar je emailadres. Toen is er een hoop in de war geraakt. Ik heb dat ook aan de helpdesk verteld. Dat wordt straal genegeerd en hun oplossing is die TV-Box. Ik zou graag een verantwoordelijke spreken om dit op te lossen. Ik weet dat U dat niet bent. Ik kwam hier hulp zoeken, omdat U, of iemand anders hier, misschien beter uw weg kent in het kluwen van diensten, Wigo's, Woppies en andere Tralalaatjes. Ik zal straks nog een paar uur aan de telefoon hangen om dit in orde te krijgen. Bedankt voor uw tijd, alvast.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost

Het opzeggen van Streamz werkt niet altijd dankzij het vernieuwde ‘Mijn Telenet’ platform. Een telefoontje naar de helpdesk is dan inderdaad nodig. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Ex-Netweter
 

Streamz probleem raakt maar niet opgelost


@Henri2  schreef:

Het probleem is dat ik geabonneerd ben.


Los dat probleem dan op:

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost

Als je het telefonisch niet ziet zitten, dan kan je eventueel WhatsApp, Messenger of het contactformulier proberen. Contacteer Telenet

Geef duidelijk aan dat je Streamz ook niet zichtbaar is in je Mijn Telenet (duidelijk een probleem met je account) en benadruk dat er een dossier dient aangemaakt te worden voor de achterliggende diensten.

Veel succes!


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Henri2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Streamz probleem raakt maar niet opgelost

Ik ben sinds 31mei aan het chatten met de helpdesk. Ik heb mijn situatie al 6x telefonisch en 12x via de chat uitgelegd, mét screenshots en foto's van wat er gebeurt als ik inlog via verschillende apps, decoders, pc, android, the works...
Ik ben het zo beu als kouwe pap. Maar bedankt allemaal. Ik weet wat te doen.