24.841
netweters
|
153.142
antwoorden
|
20.776
vragen
|
Net een enquete mogen invullen van Telenet.
Het is glashelder: play sports zal volgend jaar zonder dazn zijn. Ze waren aan het hinten welke prijs ik dan wel wou betalen (10,13 of 15 euro).
Zelfs een compensatiepakket (bv: met een streamingsdienst) kwam ter sprake.
Het is voor mij duidelijk, dazn zal je vanaf volgend seizoen apart mogen nemen.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Play sports zal splitsen met dazn
Kan toch ook een sublicentie zijn zie je nu meer opduiken
@luc55 schreef:Kan toch ook een sublicentie zijn zie je nu meer opduiken
Ik zie Telenet geen akkoord sluiten met andere aanbieders zoals DAZN of Pickx+ Sports voor de rechten die zij zelf hebben binnen gehaald. In het verleden deden ze het wel andersom bij de buitenlandse competities die in het DAZN-aanbod zaten zoals de Bundesliga, Serie A en La Liga.
Het zal vooral de vraag zijn wanneer er witte rook uit de schouw komt voor de DAZN Pro League-kanalen, want volgens een artikel dat ik zag staan n.a.v. het stopzetten van Extra Time bij de VRT zag ik dat er blijkbaar nog geen enkel akkoord is met telecomaanbieders voor de live-rechten (DAZN Pro League 1-2-3) voor volgende seizoenen, net als de samenvattingen (nu Sports Late Night op Play 4) en een maandagavondmagazine (tot nu Extra Time op VRT Canvas). Hopelijk sleept het nu niet zo lang aan als bij de vorige rechtencyclus waar de samenvattingen van speeldag 1 niet op tv te zien waren en Telenet pas vanaf speeldag 2 een akkoord had gesloten met DAZN (toen nog Eleven Sports).
Neen kan zijn dat de de Bundesliga aan meer aanbieders verkocht heeft dat kan altijd
Dit zie nu meer en meer in het voetbal
Over Extra Time gaat over kijkcijfers die zijn in dalende rij en de vele vrij wedstrijden die nu iedereen kan kijken
Maandag de laatste van altijd
Er is vroeger al getwijfeld om stop te zetten
En nu kan met veel apps alles al weten en vertaal in de taal wat je wild
Van Sports Late Night niets vernomen zal wel door gaan natuurlijk hangt af van geld
Wij kijken nog altijd is er nog een meer waarde als je alles al weet via de app om nog naar tv te zien