24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Volgens mij zijn de prijzen wel gestegen hoor. Deze zomer nog. Van 120 naar 126 voor de Wigo35.
Maar de index is een vicieuze cirkel. Als iedereen zijn prijzen aanpast volgens de index , dan stijgt de index want deze is gebaseerd op de prijzen van de producten. Dus als Telenet zijn prijs laat stijgen volgens de index en Telenet zit in de indexkorf dan doet het ene het andere stijgen. En dat is het geval. Verwijzen naar de index om een prijsstijging te verantwoorden, is gewoon verkeerd! Je moet je eigen kost en winst bekijken en dan de prijs aanpassen. De index mag geen invloed hebben op de prijssetting!
Aan de prijzen is in 2020 niets veranderd, de laatste en recentste prijsstijging dateert van 4 augustus 2019
Alles heeft te maken met corona.
Ze durven de prijzen niet verhogen.
Corona en Orange die hen het vuur aan de schenen leggen
Graag had ik Orange 1000/40Mbps gezien,in 3 pack zoals ik nu heb.
Kijken hoeveel beterkoop ze zijn.
Ik betaal nu 99,55 euro all in.
@robatoras gaat ni snel gebeuren....hiervoor hebben ze toestemming nodig van Telenet + er hangen wss ook hogere huurprijzen per mbs aan vast.
Ze zouden eerst hun tv ervaring en decoder op punt moeten hebben alsook de klantendienst. Want die twee laatstgenoemde zijn echt ondermaats anno 2020
edpnet is veel beterkoop wordt er gezegd
Ik wist niet dat die nog maar 40.000 klanten hebben,na al die jaren
In mijn woning kan ik enkel Telenet of Orange nemen, hier ligt geen koperkabel
Beste, dan zou ik de prijs van de Wigo 35 toch maar eens goed opzoeken. Als deze zgz niet verhoogd is van 120Euro naar 126Euro. In het begin was de Wigo 35 mooi 120Euro per maand hoor.
@Artliner je kan Duitsland en België niet vergelijken, in Duitsland betalen ze nog een heel groot bedrag aan kijk en luistergeld, ze moeten zenders gratis doorgeven zolang dat nog gebeurt want ze willen die graag achter de codering, dat ze gratis kunnen kijken is doordat er nog veel Duitsers een SD ontvanger hebben en in buurten wonen (berg gebieden) waar geen kabel of ontvangst mogelijk is van DVB-T2
Er beginnen Duitsers de HD ontvanger te kopen omdat het aanbod SD zenders vermindert en hun ontvanger kapot gaat.
daar in Duitsland zijn ze ook op een trage manier naar een andere werkwijze aan het gaan, het aantal inwoners is daar ook groter dan in België dat veel geld betaald voor de kijk en luistergelden, al moeten de ARD en ZDF ook bezuinigen en gaan ze hun SD versie stoppen binnen enkele jaren.
dan is Zwitserland bv een ander paar mouwen, daar mogen ze alle zenders doorgeven via kabel omdat ze een andere werkwijze hebben van rechten op zenders.
je kan niet zomaar alles vergelijken,
met Nederland is er ook geen vergelijk.
in Nederland betalen ze minder btw op de diensten van internet en tv dan in België, daarom zijn we zoveel duurder.
laat die btw zakken voor internet en tv in België en de prijzen zullen ook zakken.
maar we kunnen er uren over praten, veel zal het niet veranderen in het voordeel van alle klanten in België.
en orange, ja die bestaan met veel schulden, winnen niks op elke klant....
Het kijk- en luistergeld is reeds lang afgeschaft in het Vlaamse gewest.
Als je een kabelabonnement neemt bij Telenet is dit een jaarlijks bedrag (uitstervend anaologe tv of compact signaal).
Het is het Vlaanderen dat altijd alles beter doet dat toegelaten heeft dat de VRT niet meer vrij te ontvangen is. De RTBf zenders zijn nog altijd gratis te ontvangen in DVB-T (dat is ook België).
@Artliner schreef:Beste, dan zou ik de prijs van de Wigo 35 toch maar eens goed opzoeken. Als deze zgz niet verhoogd is van 120Euro naar 126Euro. In het begin was de Wigo 35 mooi 120Euro per maand hoor.
Niemand beweert dat er nooit een prijsverhoging geweest is. Wat @TMCLS93 schrijft is correct: de laatste prijsverhoging is van vorig jaar.
@janne_man Ben je daar zo zeker van dat VRT niet meer vrij te ontvangen is via DVB-T? Ik weet wel dat er in het verleden bepaalde dingen zijn geweest met de ( Zweedse) uitbater van de zendmasten en dat Telenet op een bepaald moment ook DVB-T ontvangers had maar nu kom ik daar zo niet meer mee in contact dus weet ik het eigenlijk niet meer.
@igvfer VRT is nog enkel via DVB-T2 te ontvangen via Tv Vlaanderen, heb ook ontvangst van DVB-T2 en enige dat nog open is en gratis te zien is is overdag de reclame van tv Vlaanderen om hun DVB-T2 abbo te nemen, vanaf een bepaald uur s'avonds zit daar playboy channel op ofzoiets en is het gedaan met gratis open zenders in Vlaanderen (naast de RTBF als je deze ontvangt).