24753
netweters
|
152362
antwoorden
|
20694
vragen
|
@robatorasWat heeft hbo en streams te zien met een nieuwe zender starten van play (4,5,6)????
Vers van de pers.
En dat PLay7 start op 2 april is alles mee gezegd.
@robatoras schreef:
Die gelooft z'n eigen leugens nog precies. Zowat alle Disney-content is verdwenen van Streamz, en dat zal net zo gebeuren met HBO-content in de toekomst...
Off topic maar dhr porter zei dat het dataverkeer massaal was toegenomen tijdens covid maar toch maar blijven vasthouden aan die 750GB, ik begrijp dat niet.
Misschien wordt de FUP van 750GB verhoogd na de afschakeling van het analoge tv signaal....
Ze willen de grootverbruikers tussen 17 en 24 uur liefst naar business onbeperkt
zonder die naoorlogse telemetervreter..
mr porter zei dat proximus een inferieur netwerk met twisted pair en adsl heeft maar daar kunnen ze wel 3T debiet geven . Zou het netwerk van telenet dit dan ook niet moeten kunnen of is het weer kassa kassa?
@kurtgr Dat is dan zeker een beetje zoals het leveren van de vaccins zeker. We doen ons best. Ik kan er 3000 leveren maar wel maar in een tempo van 250 per week of ik kan er 750 leveren maar die heb je deze week al. Dat is het verschil tussen een download van 50 Mbps en 150 Mbps. En die beperking van Telenet is alleen in de piekuren, niet in de daluren. En waar zou het rapper vastlopen denk je, bij de provider waar 100 klanten downloaden aan 50 Mbps of de provider waar ook 100 klanten aan 150 Mbps downloaden.
Alhoewel het concurrenten zijn, ze gaan elkaar geen pijn doen. Ze hebben de markt en de kleintjes mogen mee doen voor de kruimels. 😀
Ze hadden nooit piek en dal uren mogen invoeren.
Ook niet die Telemeter.
Dan had er geen haan gekraait over volume of snelheid.
Maar ja extra volume blokken bijkopen in de lagere formules is kassa kassa.
Voor een bedrag van bijna 90 euro per maand mag het toch 3Tera zijn, zodat je niet om de vijf tellen op de meterke moet gaan kijken, in Nederland lachen ze ons gewoon uit om die beperking
Bij Proximus hanteren ze limieten van 3 TB en wordt er geen onderscheid gemaakt tussen piek- en daluren.
Wel is Telenet 10x sneller dan proximus edpnet scarlet.
Ze moesten iets doen daarom hebben ze 3TB vast volume..1% heeft nu FTTH.
Ik kom vlot toe met 750GB in de piek uren,en is dat niet zo neem ik business zonder telemeter
Piek of dal uren.
en om op het topic terug te komen wat het normaal was,
Play7 wordt al op de kabel ingescant met naam zonder momenteel nog beeld op 120Mhz
wel een storigsgevoelige freq dat nog voor problemen kan zorgen bij sommige mensen, maar van zodra het Big brother kanaal gestopt is midden april kan deze naar daar verhuizen lijkt me.
dan is er geen probleem meer.
misschien een hint aan telenet zelf 😉