24811
netweters
|
152866
antwoorden
|
20746
vragen
|
Wekelijks komt er op maandag een nieuwe aflevering bij, maar deze week is dit opvallend stil gebleven. Er zouden nog 4 afleveringen moeten volgen .
Heeft Telenet een pauze ingelast ?
🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Meer dan een foutje denk ik dan. Ondertussen , we zijn nu al donderdagavond zijn er al meer series die geen update gekregen hebben . Twilight, The Loudest Voice.
🙂
En ook “The Righteous Gemstones”... geen nieuwe aflevering.
Ben ik de enige die deze problemen heeft of is dit een algemeen probleem ?
Geen wekelijkse updates van voornoemde series.
🙂
PS: op de iPad krijg ik de melding bij “The Twilight Zone” dat er geen gegevens beschikbaar zijn en dat ik het later opnieuw moet proberen (sinds gisteren 🙃) op de tv niet, maar wel geen nieuwe aflevering .
Valt de laatste tijd wel meer voor. Zo was de Disney-films "The Nutcracker And The Four Realms" al bijna een maand in première gegaan op Play More Cinema voordat je deze kon opvragen in de TV Theek.
Update: sinds deze nacht is aflevering 9 van “The Twilight Zone” beschikbaar...
maar ze hebben aflevering 7 en 8 vergeten 😂
Update 2: alles is terug in orde gekomen, de wonderen van de digitale wereld 🙂
@Ex-Netweter er waren blijkbaar wat foutjes geslopen in sommige films en series. Men heeft ondertussen deze assets opnieuw geüpload. Vermoedelijk heeft dit de synchronisatie van deze serie ook rechtgetrokken. Bedankt voor je update! 😉