24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Op de website van telenet lees je bij wat betekend de overgang van play naar streamz voor u:
Je themazenders, zoals Discovery World of Stingray Music, verdwijnen op 6/10. Je kan ze vanaf dan dus niet meer bekijken in Streamz.
Volgens de klantendienst zouden er enkel twee themakanalen verdwijnen uit streamz en overgaan naar streamz+ zijnde Discovery World en Stingray Music.
Hoewel het voor mij als klant nog steeds moeilijk te verteren is dat er themakanalen, die jaren te krijgen waren rond de 9 euro, nu overgeheveld worden naar een prijs van 20 euro, ben ik toch blij dan het maar één televisie kanaal zou betreffen, wel spijtig juist een discovery.
Omdat voor mij de themakanalen het enige is waarom ik nog play (streamz) ben, heb ik aan de klantendienst gevraagd om zoals bij proximus een boeket te maken van de themakanalen zodat je op deze themakanalen kunt abonneren, los van al de series en films die de streamz aanbieden.
In totaal 5 zenders verloren, via play. Ging over gebracht worden naar Streamz. Niet dus??? Waarom betaal ik €11,95 alleen voor terugkijk TV. Dan schaf ik dat maar af.
Ik heb wel degelijk 5 zenders ipv 2 verloren met de overstap van Play naar Streamz
@LucDB en welke heb je dan verloren want het was geweten dat er geen enkele zender ging blijven in streams van play, de zenders gingen enkel in Play more zitten in het pakket van 25 euro 😉
Nieuwe klanten krijgen de tv box wel ???
En de schuld ligt volgens jullie aan de basis van " Covid-19" ??
Wat een redenering !!
Het is helemaal een komedie geworden,
Denk liever aan uw trouwe klanten, die al jaren klant zijn!!!
Denk daar eens aan aub,
@leen333 schreef:Nieuwe klanten krijgen de tv box wel ???
En de schuld ligt volgens jullie aan de basis van " Covid-19" ??
Wat een redenering !!
Logische redenering, toch? Nieuwe klanten iets ouds geven lijkt me zeer onlogisch. En als de toevoer van China door corona lager/later is, kan je niet iedereen een nieuwe geven waardoor sommige wat langer moeten wachten. Telenet maakt waarschijnlijk winst door mensen te laten overschakelen van tv box, dus ze gaan je echt niet express laten wachten hoor 😉
@m-jan20 schreef:
@leen333 schreef:Nieuwe klanten krijgen de tv box wel ???
En de schuld ligt volgens jullie aan de basis van " Covid-19" ??
Wat een redenering !!
Logische redenering, toch? Nieuwe klanten iets ouds geven lijkt me zeer onlogisch. En als de toevoer van China door corona lager/later is, kan je niet iedereen een nieuwe geven waardoor sommige wat langer moeten wachten. Telenet maakt waarschijnlijk winst door mensen te laten overschakelen van tv box, dus ze gaan je echt niet express laten wachten hoor 😉
is idd logisch, net hetzelfde van de 50 euro commerciële ruil kost
wat veel mensen niet snappen...
nieuwe klant: installateur doet alles = geen extra werk
commerciële ruil: je had al (wellicht) goed werkend toestel, extra werk shop, al het extra werk qua activering (is wat meer dan gewoon serienummer invoeren) is een compleet ander product
= tijdens install staat alles gewoon netjes klaar
is idd logisch, net hetzelfde van de 50 euro commerciële ruil kost
wat veel mensen niet snappen...
Extra betalen(ruil) voor iets wat ik huur Nooit of nooit.
De TV box komt er hier niet in.
Als tester heb ik de TV-box gratis gekregen. Natuurlijk nog wel huur te betalen.
Al die tijd wel gratis play more gehad.
Ik wil NOOIT terug naar de digicorder! Nooit!
Probeer met een digicorder maar eens 9 programma's tegelijk op te nemen! (jaja! al gebeurt hier!)
I 💖 my TV-box!
@Ex-Netweter Probeer met een digicorder maar eens 9 programma's tegelijk op te nemen! (jaja! al gebeurt hier!)
En hoe ga je die 9 programmas tegelijk bekijken.😅
Hoeveel tv's heb je dan wel niet staan?
Met alle respect.
Echt!? Moet ik jou dat uitleggen?
Je kan die daarna één voor één kijken op één TV. (want ik heb er maar één voor jouw informatie).
@Ex-Netweter Niets moet,alles mag.
Ik krijg de ouwe 2100 nooit versleten,neem zelden op.
Voila! Iedereen zijn situatie is anders.
Jij neemt bijna niets op en je bent content met je digicorder.
Ik heb hier momenteel 40 programma's geprogrammeerd en dit kan niet met de digicorder.
Ik kijk enkel het nieuws en sport meestal live. De rest bekijk ik wanneer ik wil.
@Ex-Netweter Fijn zo.
Nu dat de themazenders niet meer in Play/StreamZ zitten, moet ik deze niet meer.
En ben ook niet zinnens om nogmaal 13 € meer op te hoesten om mijn themazenders te kunnen behouden via het veel duurdere Play More !!
Wanneer ik via "Mijn Telenet" mijn abonnement proberen aan te passen (Play/StreamZ verwijderen), lukt dit niet en krijg ik volgende melding :
"Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief."
Denken ze nu werkelijk dat ze mij gaan kunnen overtuigen met hun telefoontje !? Heb ondertussen reeds een Abo genomen op Amazon Video Prime (gratis eerste 30 dagen en daarna maar 2,99 €/maand).
Daar zal ik wel nog doucmentaires kunnen bekijken tegen een schappelijke prijs.
Sorry Telenet, maar het is nu reeds de 2de maal dat jullie mij dit lappen met de themazenders, steeds maar in een ander pakker plaatsen en steeds maar de prijs verder opdrijven.
Jammer, maar een citroen kan je niet blijvend uitpersen....de kruik gaat te water tot ze barst...awel nu is ze niet meer gebarsten maar gebroknen. BeyBye Play/StreamZ.
Ondertussen geniet ik met volle teugen van AmazonPrime en wacht ik geduldig de komst af van DPlay (Discovery) België, die er normaal dit jaar nog aankomt !
Jou niet laten doen,probeer anders via een Telenet center dit op te zeggen.
Bestellen via mijn Telenet kan niet snel genoeg,waarom niet opzeggen.
Als je nog maar naar de producten kijkt onder 'Mijn Telenet',zijn ze al metteen daar met 'n mail,je hebt je mandje nog niet afgewerkt. Zo vangen ze mij niet.