24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Ik wil vandaag naar mijn lopende series kijken maar krijg telkens een foutmelding. Plezant als je hier savonds zit. Je betaald er goed voor maar je kan zelfs geen enkele film bekijken
Opgelost! Ga naar oplossing.
@stefangroenen Welke foutmelding krijg je?
Er is een technish probleem. Probeer het later opnieuw (VSTP3001)
Dat later is nu al een uur helaas pindakaas zal dus niet voor vandaag zijn dat ik naar mijn series kan kijken. Alweer
Was een probleem bij telenet en alleen de laatste aflevering van GOT
Ik wou vanavond kijken naar de 6de en laatste aflevering van Game of Thrones seizoen 8.
Maar ik krijg steeds de melding VSTP3001 te zien.
Ik heb verbinding met internet en andere series kan ik wel bekijken via mijn play abonnement.
Is er een probleem om deze aflevering nu te bekijken of ligt het aan mij?
Hier geen probleem.
🙂
Het probleem is dat de laatste aflevering 2 keer in de tv theek staat. Bij een krijg je een foutmelding de andere werkt zonder probleem. Dit heb ik vernomen via de helpdesk want ik had hier ook het probleem. Dus ga naar het seizoen 8 en kies een van de twee afleveringen. Welke juist is niet heel zeker maar bij mij was het de laatste in rij die werkte
Blijkbaar was er gisteren op de digicorder/digibox effectief een probleem met de laatste GoT aflevering. Ze stond er (zoals @stefangroenen aangaf) twee keer in en één van beide gaf een VSTP3001-foutmelding.
Dit probleem werd ondertussen opgelost.
Bedankt voor het advies allen!
Ondertussen heb ik de spannende slotaflevering kunnen zien.
Tot de volgende zitting.