Beantwoorden
Bartsky
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Gratis extra paketten

Hallo, ik ben sinds vorige week nieuwe klant bij telenet en heb een Wigo Business abonnement.

 

Ik zie bij opties van mijn digitale tv dat ik tot 4/6 alle pakketten gratis kan bekijken, ook staat er dat ik als nieuwe digitale klant gedurende de eerste maand na installatie van mijn digitale tv ook gratis programma's en films kan opvragen via Play More en Terugkijk TV.

 

Hoe kan ik van deze opties gebruik maken? Zelf heb ik het al geprobeerd, maar als ik bijvoorbeeld play kies of een ander pakket, dan moet ik mij abonneren, of als ik volgens de 2e optie een film kies, dan moet ik toch betalen?

0 Likes
11 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Gratis extra paketten

Hiervoor neem je best contact op met Telenet (015/66.66.66)
Zij zullen dit nakijken en voor jou activeren.
Er zal bij de activatie van je Wigo iets mis gelopen zijn

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis extra paketten

@Bartsky  de gratis te bekijken paketten dient u te vragen om te activeren. Dat wil zeggen als u Play of Play more wil hebben dus erop abonneren dient u dat aan te vragen. Nadat de aanvraag gedaan is kan u de eerste maand gratis kijken en vanaf de tweede maand is het betalend. Het wordt niet automatisch meteen geactiveerd omdat niet iedereen dit pakket wil hebben. U kan wel al de eerste twee weken gratis alle zenders zien , zoals ik weet toch en heb ondervonden , kan zijn dat dit veranderd is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5302
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gratis extra paketten

elke nieuwe klant krijgt de eerste 14 dagen play more pakket gratis als voorproevertje, daarna is het enkel nog de volgende 14 dagen play als proevertje, na een maand klant worden deze automatisch uitgezet als je zelf geen abbo hebt genomen op play of play more 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bartsky
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Gratis extra paketten

Ok, bedankt, ik zal het eens proberen. Ik veronderstel dat het automatisch wordt verlengd, als ik het niet opzeg voor het einde van die maand? 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis extra paketten

@Bartsky  ja klopt . Dus als u beslist er geen gebruik er meer van te willen maken zeg tijdig op . Zo voorkomt u extra kosten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Gratis extra paketten

@Bartsky 

Als je net na de laatste dag van de gratis periode test of het nog werkt kan je dat zelf nog opzeggen via "mijn Telenet". Je kan nu al uitzoeken waar je dat zou moeten doen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis extra paketten


@patrick37  schreef:

@Bartsky  ja klopt . Dus als u beslist er geen gebruik er meer van te willen maken zeg tijdig op . Zo voorkomt u extra kosten.


Is dat veranderd dan? Hetgeen ik persoonlijk meegemaakt heb, en bij de kinderen ook, die cadeautjes van nieuwe klant vervallen gewoon na de afgelopen tijd. Moesten we niks voor doen.


Dat is evenwel al een tijdje geleden ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis extra paketten

@StefaanH  naar mijn weten is dat zelf opzeggen maar kan ook veranderd zijn in die tijd hoor 🙂 Dit was in mijne tijd nog toen ik het aanvroeg , werd mij gezegd zeg tijdig op als u er geen gebruik van meer van wil maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bartsky
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Gratis extra paketten

Ik heb gebeld, en er was inderdaad iets verkeerd gelopen, ze hebben het nu geactiveerd en vanaf nu heb ik 1 maand gratis play. Bedankt voor de hulp.

Bartsky
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Gratis extra paketten

Inderdaad, zelf opzeggen is de boodschap, vertelden ze me bij telenet.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Gratis extra paketten


@Bartsky  schreef:

Inderdaad, zelf opzeggen is de boodschap, vertelden ze me bij telenet.


Maar niet opzeggen binnen de maand, best dus kijken of de eerste dag van de nieuwe periode de pakketten nog actief zijn. Bij opzegging binnen de eerste maand is er een verbrekingsvergoeding, wanneer je de eerste dag van de tweede maand opzegt betaal je voor 1 dag, wat sowieso voordeliger uitkomt.

0 Likes