24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hallo, ik ben sinds vorige week nieuwe klant bij telenet en heb een Wigo Business abonnement.
Ik zie bij opties van mijn digitale tv dat ik tot 4/6 alle pakketten gratis kan bekijken, ook staat er dat ik als nieuwe digitale klant gedurende de eerste maand na installatie van mijn digitale tv ook gratis programma's en films kan opvragen via Play More en Terugkijk TV.
Hoe kan ik van deze opties gebruik maken? Zelf heb ik het al geprobeerd, maar als ik bijvoorbeeld play kies of een ander pakket, dan moet ik mij abonneren, of als ik volgens de 2e optie een film kies, dan moet ik toch betalen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hiervoor neem je best contact op met Telenet (015/66.66.66)
Zij zullen dit nakijken en voor jou activeren.
Er zal bij de activatie van je Wigo iets mis gelopen zijn
@Ex-Netweter de gratis te bekijken paketten dient u te vragen om te activeren. Dat wil zeggen als u Play of Play more wil hebben dus erop abonneren dient u dat aan te vragen. Nadat de aanvraag gedaan is kan u de eerste maand gratis kijken en vanaf de tweede maand is het betalend. Het wordt niet automatisch meteen geactiveerd omdat niet iedereen dit pakket wil hebben. U kan wel al de eerste twee weken gratis alle zenders zien , zoals ik weet toch en heb ondervonden , kan zijn dat dit veranderd is.
elke nieuwe klant krijgt de eerste 14 dagen play more pakket gratis als voorproevertje, daarna is het enkel nog de volgende 14 dagen play als proevertje, na een maand klant worden deze automatisch uitgezet als je zelf geen abbo hebt genomen op play of play more 😉
Ok, bedankt, ik zal het eens proberen. Ik veronderstel dat het automatisch wordt verlengd, als ik het niet opzeg voor het einde van die maand?
@Ex-Netweter
Als je net na de laatste dag van de gratis periode test of het nog werkt kan je dat zelf nog opzeggen via "mijn Telenet". Je kan nu al uitzoeken waar je dat zou moeten doen.
Groeten
@patrick37 schreef:@Ex-Netweter ja klopt . Dus als u beslist er geen gebruik er meer van te willen maken zeg tijdig op . Zo voorkomt u extra kosten.
Is dat veranderd dan? Hetgeen ik persoonlijk meegemaakt heb, en bij de kinderen ook, die cadeautjes van nieuwe klant vervallen gewoon na de afgelopen tijd. Moesten we niks voor doen.
Dat is evenwel al een tijdje geleden ...
@StefaanH naar mijn weten is dat zelf opzeggen maar kan ook veranderd zijn in die tijd hoor 🙂 Dit was in mijne tijd nog toen ik het aanvroeg , werd mij gezegd zeg tijdig op als u er geen gebruik van meer van wil maken.
Ik heb gebeld, en er was inderdaad iets verkeerd gelopen, ze hebben het nu geactiveerd en vanaf nu heb ik 1 maand gratis play. Bedankt voor de hulp.
Inderdaad, zelf opzeggen is de boodschap, vertelden ze me bij telenet.
@Ex-Netweter schreef:Inderdaad, zelf opzeggen is de boodschap, vertelden ze me bij telenet.
Maar niet opzeggen binnen de maand, best dus kijken of de eerste dag van de nieuwe periode de pakketten nog actief zijn. Bij opzegging binnen de eerste maand is er een verbrekingsvergoeding, wanneer je de eerste dag van de tweede maand opzegt betaal je voor 1 dag, wat sowieso voordeliger uitkomt.