24.988
netweters
|
153.717
antwoorden
|
20.853
vragen
|
Ik kreeg vandaag deze melding op de Telenet TV app, op mijn TV-box kreeg ik de melding niet maar ik veronderstel dat het een kwestie van tijd is (of ook 27mei) dat het op de TV-box ook zo zal zijn.
@Moderator Is daar al iets over gekend?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op die manier log ik ook in, en dat lukt ook, alleen denkt Streamz dat ik geen abonnement heb ... en toch betaal ik er elke maand voor.
@WalrusGumboot schreef:Op die manier log ik ook in, en dat lukt ook, alleen denkt Streamz dat ik geen abonnement heb ... en toch betaal ik er elke maand voor.
Ik ga er vanuit dat je Streamz via Telenet neemt; dan neem je best contact op met de klantendienst, zodat ze dit kunnen nakijken en rechtzetten: bel 015 66 66 66 of chat via WhatsApp
Heb hetzelfde probleem en kan niet inloggen, volgens de Streamz app heb ik geen abonnement. Telenet klantenservice, waar ik al meer dan een week mee over en weer app, kunnen het niet oplossen, ze weten niet wat het probleem is
Idem dito voor mij, en Telenet klantenservice krijgt het niet opgelost
Trek eens de stroom stekker van de modem en de tv box eens uit 5 min
Steek terug laat rustig opstarten
Klik dan eens op de app van Streamz om terug in te loggen
Of herstarten vanuit fabrieksinstelling
Huisje
tandwiel
systeem
fabrieksinstelling
Jij en een andere klant hebben dit gemeld de andere klanten zijn al geholpen vorige maand
Stuur alles door via
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Met foto en alle info
na veel vijven en zessen heeft de klantendienst het opgelost gekregen.
Ze hebben streams premium uit mijn pakket genomen en een paar dagen later terug toegevoegd.
En nu werkt het wel!