25.049
netweters
|
154.158
antwoorden
|
20.900
vragen
|
Ik kreeg vandaag deze melding op de Telenet TV app, op mijn TV-box kreeg ik de melding niet maar ik veronderstel dat het een kwestie van tijd is (of ook 27mei) dat het op de TV-box ook zo zal zijn.
@Moderator Is daar al iets over gekend?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op die manier log ik ook in, en dat lukt ook, alleen denkt Streamz dat ik geen abonnement heb ... en toch betaal ik er elke maand voor.
@WalrusGumboot schreef:Op die manier log ik ook in, en dat lukt ook, alleen denkt Streamz dat ik geen abonnement heb ... en toch betaal ik er elke maand voor.
Ik ga er vanuit dat je Streamz via Telenet neemt; dan neem je best contact op met de klantendienst, zodat ze dit kunnen nakijken en rechtzetten: bel 015 66 66 66 of chat via WhatsApp
Heb hetzelfde probleem en kan niet inloggen, volgens de Streamz app heb ik geen abonnement. Telenet klantenservice, waar ik al meer dan een week mee over en weer app, kunnen het niet oplossen, ze weten niet wat het probleem is
Idem dito voor mij, en Telenet klantenservice krijgt het niet opgelost
Trek eens de stroom stekker van de modem en de tv box eens uit 5 min
Steek terug laat rustig opstarten
Klik dan eens op de app van Streamz om terug in te loggen
Of herstarten vanuit fabrieksinstelling
Huisje
tandwiel
systeem
fabrieksinstelling
Jij en een andere klant hebben dit gemeld de andere klanten zijn al geholpen vorige maand
Stuur alles door via
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Met foto en alle info
na veel vijven en zessen heeft de klantendienst het opgelost gekregen.
Ze hebben streams premium uit mijn pakket genomen en een paar dagen later terug toegevoegd.
En nu werkt het wel!
Bedankt voor je tips, maar helaas, nog steeds geen Streamz. Klantendienst werkt eraan, zegt men. Moet wel een groot probleem zijn als ze het na meer dan een week niet kunnen oplossen.
Fijn voor u dat het eindelijk gelukt is. Hoop dat het bij mij ook opgelost geraakt.
Ik heb een abonnement met Playmore en zou dus in principe ook Streamz+ programma's moeten kunnen zien. Echter, sinds de overschakeling op 27 mei 2025 naar de Streamz app kan ik geen programma's van Streamz+ zien. Er komt steeds een en pagina (zie bijlage) met de melding dat deze niet (meer) beschikbaar is.... Ook als ik naar de app ga heb ik initieel een profiel aangemaakt (ik kon anders niet verder) en geraak daar niet meer uitgelogd. Als ik tracht aan te melden met mijn telenet profiel (wat wss de oplossing zou kunnen zijn) dat blijft ie op dat zopas gecreëerd profiel staan. Ondanks verschillende telefoontjes & whatsapp berichten is dit nog steeds niet opgelost en ze zeggen dat ze er mee bezig zijn,n maar ik heb nog geen enkel resultaat of update mogen ontvangen. Onafgezien van het feit dat ik dit graag werkend heb is er ook nog het feit dat ik voor een dienst betaal die niet meer werkt. Graag een oplossing zo snel mogelijk aub !
We zijn nu 27 juni, en nog steeds geen Streamz. IT is ermee bezig… voor de goedgelovigen onder ons. Heb zelf al als mogelijke oplossing aangedragen om mijn abo te schrappen en enkele dagen later terug te activeren, maar “dat mogen ze niet meer doen”, het is een IT probleem dat moet opgelost worden… Zo kunnen ze natuurlijk bezig blijven. Iemand nog ideeën?