Beantwoorden
Patcant
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verbruikt Netflix kijken via decoder ook data?

Als ik netflix kijk over de digibox  verbruikt dit dan ook data?

Ik zie dat mijn verbruik vrij hoog is als ik naar netflix kijk.

Ik heb wigo let een volume van 200gb, maar als ik het zo zie kom ik hiermee niet toe voor een hele maand

 

Titel gewijzigd door Snn_ (mod) | Vorige titel: Netflix

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verbruikt Netflix kijken via decoder ook data?

@PatcantNetflix verbruikt altijd data, ook al gebruik je dit op een toestel digibox/corder/ tv box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
henkdee
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Verbruikt Netflix kijken via decoder ook data?

200gb was al minimaal voor 4 personen hier, sinds we Netflix hebben halen we makkelijk 500 tot 700gb, covid tijden doen ook het verbruik stijgen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbruikt Netflix kijken via decoder ook data?

@Patcant  

Als je elke dag naar Netflix zou kijken dan kom je niet toe met 200 Gb . Hier kijken wij ook regelmatig Netflix en het verbruik is hier is ook meer dan 700 GB per maand. Een Netflix film in hoge kwaliteit moet je rekenen op 3 GB per anderhalf uur. Daarnaast gebruiken we nog andere streaming diensten dus het verbruik ligt zo ie zo hoger. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Verbruikt Netflix kijken via decoder ook data?

Dat is volgens mij de reden dat telenet aan die limiet van 750 GB blijft vasthouden, om zo ervoor te zorgen dat klanten geen netflix of disney zullen nemen of hen te verplichten te abonneren op hun duurste abonnement.

In deze tijd is 200 GB of 750GB limieten toch echt een schande vind ik, los van idiote dal en piek uren. 

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Verbruikt Netflix kijken via decoder ook data?

maar netflix zit op digibox toch raar

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verbruikt Netflix kijken via decoder ook data?

@luc55 het is een app dat op de box zit dat enkel werkt via internet, het is geen kabel dvb-c link.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.