25.335
netweters
|
156.102
antwoorden
|
21.116
vragen
|
Beste netweters, al jaren volg ik mijn series die ik in "favorieten" heb staan via verderkijken zonder problemen .
echter dinsdag begonnen de problemen. ik kijk een aflevering CSI van zaterdag, vervolgens komt die van zondag automatisch in verderkijken, ok ik kijk die en zo verder tot op dinsdag 26/8 en dan geen volgende meer. en zo ging dat met alle series die ik in favorieten heb staan. Ik moet nu steeds via het tv programma gids een serie aanklikken en vervolgens via "afleveringen" / "afleveringen op deze zender" scrollen naar de volgende aflevering.
Series die ik uit Streamz in mijn "favorieten" heb staan werken wel goed en worden opgevolgd.
Als ik iets live volg en zet het langer dan 10 minuten op pauze dan komt dat ook niet in "verderkijken"
Decoder AD220 en zendergids werkt over 14dagen.
Kan iemand mij helpen?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Verderkijken lukt niet via decoder.
Heb je je Digibox al eens herstart?
Bron: Hoe herstart ik mijn decoder manueel? | MyTelenet
- Je kan je Digicorder/Digibox herstarten door de stekker uit het stopcontact te halen en hem 10 seconden later opnieuw in te steken. Je decoder zal opnieuw opstarten en een halve minuut later heb je opnieuw beeld.
- Je ziet een draaiend geel icoontje op je tv-scherm.
- Zodra dat icoontje verdwijnt, kan je je decoder opnieuw gebruiken.
jawel reeds enkele keren . trouwens ik heb 2 digiboxen en op alle 2 zelfde probleem
Dan zal dit een storing zijn bij Telenet zelf.
Je kan eventueel eens contact opnemen met de klantendienst, via chat of 015 66 66 66
heb dat juist gevonden; ben nu een chat gestart. zal wat geduld moeten hebben.
worden die gegevens (wat je al bekeken hebt en welke afleveringen niet) en als een nieuwe aflevering beschikbaar is op een server bewaard of in de digibox ?