Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Vraag i.v.m. verschil Play of Play More

ik weet dat via play more er een groter aanbod films is.ik weet dat play bedoeld is,voor wie veel series kijkt.maar ik heb van iemand horen zeggen,dat je in play more niet alle series van in play kan bekijken,klopt dit?kan je de vlaamse series van in play ook in play more bekijken?

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Vraag i.v.m. verschil Play of Play More

@waterrat1978 

Wat play geeft heb je ook in play more. Omgekeerd niet.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vraag i.v.m. verschil Play of Play More

@waterrat1978  alles wat u in play more ziet is ook alles uit play. Dus ook alle vlaamse serie's staan in de play more beschikbaar. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Vraag i.v.m. verschil Play of Play More

Alles dat te vinden is in Play kan je ook bekijken via Play More. Play More heeft als extra ook verschillende grote films ongeveer 10 à 12 maanden na de release in de bioscoop. Wat dit in de toekomst zal brengen nu Disney zijn films stilaan weghaalt (Mary Poppins Returns was waarschijnlijk de laatste nieuwe Disney-film in Play More, Captain Marvel gaat normaal direct naar Disney+) is nog even afwachten.

0 Likes