24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
we hebben ondertussen de play om te proberen en zit al met vraagje.. bv ik zie dat ik naar seizoen 6 kan zien van de vikings maar kan ik ook de oudere jaargangen zien? stom dat ik nu moet inpikken in seizoen 6 heb de rest gemist.
Opgelost! Ga naar oplossing.
ha das een optie ja .. dat vergeten dat zal geen probleem zijn .. 🙂
@loena2 de eerste seizoenen van Vikings hebben lange tijd in het aanbod van Telenet gezeten. Deze zijn (als ik me niet vergis) in november of december uit het aanbod verdwenen. Dit heeft meestal te maken met rechten die Telenet heeft om een serie of film aan te bieden gedurende x-aantal tijd.
Seizoenen 1 tot en met 5 staan wel op Netflix sinds 1 januari. Als je daar een abonnement hebt kan je de volledige serie bekijken. Seizoen 6 is dan weer enkel bij Telenet beschikbaar.
dank je wel … dan gaan we dat zo doen.
Dit is idd een lastig feit... dit stoort mij ook wel. Ik vind dat als je een serie aanbied dat je ineens alles moet aanbieden. Ok... het staat op Netflix... wat moeten de mensen zonder Netflix dan doen? Dit in niet alleen bij Vikings (goede serie BTW ; )
Ik vind het ook lastig dat als je bv. een lopend programma (dat al enkele weken loopt op tv) niet meer kan kijken vanaf de 1ste aflevering (blijkt beperkt beschikbaar)
Mede hierdoor kijken wij voornamelijk netflix en prime... raar of zelden yugo (gewone tv)