Beantwoorden
Buffalo
Experienced Weetjesweter
It's your tenth party! Verander-je-wachtwoord-dag It's your ninth party! Handje vol!

Wanneer DAZN te zien bij Playsport?

Wanneer zijn de dazn kanalen terug te bekijken bij playsports

is het zo ‘moeilijk de klanten inlichtingen te geven

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Playsports en dazn

35 reacties
Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@Petergreenhope  schreef:

Hier hetzelfde probleem...Play Sports + DAZN total opgenomen in mijn producten. Ik zie uiteraard Play Sports en de lineaire kanalen al sinds de eerste week van augustus maar de DAZN app via mijn telenet tvbox kan ik niet activeren. De activatie knop/tekst in mijn telenet die normaal geel moet zijn blijft zwart en kan dus niet geactiveerd worden.  Bovendien krijg ik de melding dat telenet mijn streaming abonnement niet terugvindt.    Via de chat contact opgenomen met een medewerker en ze hebben het doorverwezen naar hun backoffice! Blijkbaar zouden er aanvankelijk meerdere problemen zijn met het koppelen van de DAZN app . Afwachten maar!

Eerste belangrijke vraag: hebben jullie al een e-mail gekregen van Telenet om jullie abonnement te kunnen linken aan de DAZN-app? Hier is namelijk vorige week nog gepost door Suzy van Telenet dat je een e-mail zal krijgen van zodra het mogelijk is om je abonnement te linken. Ik zie dit zelf ook al wel dat het mogelijk zou zijn via MyTelenet, maar heb nog geen mail gehad. Het kan dus zeker zijn dat je effectief de pagina al ziet om de link te maken, maar dat het nog niet mogelijk is zolang je de mail niet hebt ontvangen.

Petergreenhope
Experienced Weetjesweter
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ik heb inderdaad nog geen email in die zin gekregen , wel vorige week dat de app vanaf deze week beschikbaar zou zijn.

Ik heb contact genomen via de chat  en de medewerker die een dossier opmaakte had mij kunnen verbeteren en vertellen dat ik een dergelijke email moest afwachten vooraleer te kunnen activeren. In plaats daarvan stelde hij vast dat er een probleem was!

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Dat begrijp ik toch niet dat de chat nog altijd niet op de hoogte is 

Veel werk voor niets 

Je zou verwachten als een medewerker inlogt dat hij de updates krijgt op zijn scherm 

voodoodoll
Freshman Meerweter
Say what?! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Waar zie je dit?

Ik heb vorige week de email met aankondiging dat het deze week mogelijk zou zijn niet eens gekregen dus ik moet blijkbaar vertrouwen op mijn eigen gevoel wanneer het voor mij beschikbaar zou kunnen zijn...

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Info over de mails Playsports+DAZN: gebruik app hoe inloggen 

Info over de activatie (indien je account al klaar is) DAZN via Telenet (zie Inloggen op de DAZN-app onderaan )

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Buffalo
Experienced Weetjesweter
It's your tenth party! Verander-je-wachtwoord-dag It's your ninth party! Handje vol!

Als het een troost mag zijn, hier is ook geen mail toegekomen in verband met Dazn activering

het is voor de zoveelste keer tirez votre plan 🥴