|
26.952
netweters
|
167.337
antwoorden
|
|
22.440
vragen
|
Wanneer zijn de dazn kanalen terug te bekijken bij playsports
is het zo ‘moeilijk de klanten inlichtingen te geven
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Playsports en dazn
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Petergreenhope schreef:Hier hetzelfde probleem...Play Sports + DAZN total opgenomen in mijn producten. Ik zie uiteraard Play Sports en de lineaire kanalen al sinds de eerste week van augustus maar de DAZN app via mijn telenet tvbox kan ik niet activeren. De activatie knop/tekst in mijn telenet die normaal geel moet zijn blijft zwart en kan dus niet geactiveerd worden. Bovendien krijg ik de melding dat telenet mijn streaming abonnement niet terugvindt. Via de chat contact opgenomen met een medewerker en ze hebben het doorverwezen naar hun backoffice! Blijkbaar zouden er aanvankelijk meerdere problemen zijn met het koppelen van de DAZN app . Afwachten maar!
Eerste belangrijke vraag: hebben jullie al een e-mail gekregen van Telenet om jullie abonnement te kunnen linken aan de DAZN-app? Hier is namelijk vorige week nog gepost door Suzy van Telenet dat je een e-mail zal krijgen van zodra het mogelijk is om je abonnement te linken. Ik zie dit zelf ook al wel dat het mogelijk zou zijn via MyTelenet, maar heb nog geen mail gehad. Het kan dus zeker zijn dat je effectief de pagina al ziet om de link te maken, maar dat het nog niet mogelijk is zolang je de mail niet hebt ontvangen.
Ik heb inderdaad nog geen email in die zin gekregen , wel vorige week dat de app vanaf deze week beschikbaar zou zijn.
Ik heb contact genomen via de chat en de medewerker die een dossier opmaakte had mij kunnen verbeteren en vertellen dat ik een dergelijke email moest afwachten vooraleer te kunnen activeren. In plaats daarvan stelde hij vast dat er een probleem was!
Dat begrijp ik toch niet dat de chat nog altijd niet op de hoogte is
Veel werk voor niets
Je zou verwachten als een medewerker inlogt dat hij de updates krijgt op zijn scherm
Waar zie je dit?
Ik heb vorige week de email met aankondiging dat het deze week mogelijk zou zijn niet eens gekregen dus ik moet blijkbaar vertrouwen op mijn eigen gevoel wanneer het voor mij beschikbaar zou kunnen zijn...
Info over de mails Playsports+DAZN: gebruik app hoe inloggen
Info over de activatie (indien je account al klaar is) DAZN via Telenet (zie Inloggen op de DAZN-app onderaan )
Als het een troost mag zijn, hier is ook geen mail toegekomen in verband met Dazn activering
het is voor de zoveelste keer tirez votre plan 🥴