Beantwoorden
Buffalo
Experienced Weetjesweter
It's your tenth party! Verander-je-wachtwoord-dag It's your ninth party! Handje vol!

Wanneer DAZN te zien bij Playsport?

Wanneer zijn de dazn kanalen terug te bekijken bij playsports

is het zo ‘moeilijk de klanten inlichtingen te geven

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Playsports en dazn

21 reacties
voodoodoll
Professional Weetjesweter
Say what?! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Dit weekend enkele wedstrijden uit de Spaanse en Franse competitie gekeken op de lineaire DAZN kanalen en de beeldkwaliteit was om te huilen. Het was net of ik zat naar een stream te kijken op één of andere alternatieve website...

Nog iemand dat gemerkt? De beeldkwaliteit op de Pro League kanalen is wel normaal, ook die op Play Sports zelf is (uiteraard) goed.

Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Zelf kijk ik weinig buitenlands voetbal dus heb geen ervaring met de beeldkwaliteit van de matchen op de lineaire DAZN-kanalen DAZN1 en DAZN2. Mogelijk worden die (ook al is het via IP) toch met mindere kwaliteit doorgestuurd door Telenet naar de klanten. Als gisteren naar Rennes-PSG hebt gekeken via de lineaire DAZN-kanalen, kan je wel via de DAZN-app gratis naar de heruitzending kijken. Dan kan je zien of je daar hetzelfde probleem opmerkt.

Ex-Netweter

Ik heb de matchen van Real, Barca en stukje van Juve gezien en het verschil met Liverpool (op Play) was inderdaad groot.

Heel 'artificieel' beeld, soms haperend.

Tijdens een van deze matchen zei de commentator dat zijn eigen beeld (in de studio) ook niet van de beste kwaliteit was en verontschuldigde er zich voor.

Waar ik me nog meer aan heb geërgerd was het 'nieuwe' programma op zondag met oa. Ruben van Gucht en Ward Lammentijn.

Wat daar de meerwaarde van was vraag ik me nog altijd af, maar nu weet ik wel vanwaar de prijsverhoging komt...

Tijdens half-time en na de match heb ik maar weggezapt.

Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@Ex-Netweter  schreef:

Waar ik me nog meer aan heb geërgerd was het 'nieuwe' programma op zondag met oa. Ruben van Gucht en Ward Lammentijn.

Wat daar de meerwaarde van was vraag ik me nog altijd af, maar nu weet ik wel vanwaar de prijsverhoging komt...

Tijdens half-time en na de match heb ik maar weggezapt.

De meerwaarde van Ruben Van Gucht komt vooral tot uiting als hij eens van het scherm zou blijven. Dat zou pas een meerwaarde zijn voor de kijkers. Dat ze die narcist overal blijven opvoeren snap ik echt niet... En zoveel kennis heeft hij ook niet: niet van voetbal en nog veel minder van wielrennen en veldrijden. Chance dat Proximus zijn been stijf heeft gehouden bij de samenwerking met Telenet waardoor we sinds vorig jaar geen Ruben Van Gucht meer hebben tijdens de cross op Telenet.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Hofkens  Vrijdag start een programma met hem op vtm, vrees dat vtm weer zal spelen met uitzend uur zoals met het Hollandse trivial spel programma dat constant van uur veranderd door te weinig kijkers.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Er moet een groot probleem zijn 

Naar de hockey aan zien zo slecht beeld 

voodoodoll
Professional Weetjesweter
Say what?! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Even gekeken naar een stuk van de volledige herhaling via de DAZN app en de beeldkwaliteit is even slecht.

De Franstalige hoogtepunten daarentegen, die blijkbaar door Ligue1+ aangeleverd worden, zijn van betere kwaliteit.